pondělí 2. června 2014

Mazání na tlapky

Když jsem viděla první reklamu na Mixu, zaujala. Krém proti začervenání pleti, vzpomínáte? Cha, stačí mi popoběhnout tři kroky a jsem rudá jako... jahoda, no. Tenkrát ta reklama byla všude. A právě neustálé omílání, následované masáží na blozích, mne dokonale otrávilo a Mixa mne přestala absolutně zajímat. Po nějaké době měla Teta na tuto značku docela výraznou slevu, už nevím přesně, ale tuším nějakých 40 %. A krém na ruce se vždycky hodí. V zimě obzvlášť, takže putoval do košíku tento ... ehm, česky tu nic není ... Hand Cream Repairing Surgras. 


Musím říct, že jsem od něj moc nečekala, ale dost překvapil. Většinu času jsem ho používala na noc. Pořádné nakrémování v silnější vrstvě a tlapky si libovaly. Pravidelné používání na nich bylo vážně znát (teď už se jen k němu dokopat). Na závěr jsem si tubičku přenesla do práce, abych zjistila, zda obstojí i v kancelářsky - papírovém prostředí, kde jsou umatlané, mastné a lepivé ručičky nežádoucí. A ano, chce to menší množství, než v předchozím případě, ale i tak slouží na jedničku.

Vsakuje se rychle, ale pozor, na rukou zůstává jakýsi film (že by za to mohl glycerin, který je na druhém místě ve složení?). V noci mi nevadí vůbec, do rána zmizí a ani při práci mne nijak neobtěžuje, jako některé jiné (nezanechává mastné skvrny na papíře, nelepí, nechytá se na ruce více špíny...). Vůni má velmi jemnou, slabou a hezkou.


Za mě výborný. O ruce pečuje, při pravidelném mazání jsou moje ručky viditelně  v mnohem lepší kondici (což se o každém krému říci nedá, ale o neslavném nástupci tohoto mazáka vám povím zase příště).

Jaká je vaše zkušenost s Mixou?

3 komentáře:

  1. Tyto krémy na ruce mně už nějakou dobu lákají.. možná že příště ho zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si ho asi koupím znovu. Ale až vypotřebuji nasyslené zásoby ;)

      Vymazat
  2. Já mám CC krém a micelárku, spokojenost s obojím:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!