středa 4. června 2014

Lakovna / Wonderful life with Uma

Původně jsem vám chtěla ukázat všechny pískáče z limitky od Essence za sebou. Tedy co nejdříve, abyste je případně mohly ještě sehnat. Ale to odlakovávání mě vždycky tak otráví, že potřebuji pauzu. Proto dnes jemný a jednoduchý - lak Uma s odstínem pojmenovaným Wonderful life.


Lak má normální, spíše tenší štěteček. Kryje bídně, pro uspokojivý výsledek to chce tři vrstvy (na fotkách), pro dokonalý čtyři. Zasychá vcelku dobře a do velmi slušného lesku.


Odstín mi v lahvičce přišel jemně fialkový, výsledný efekt je však růžový. Původně jsem měla v úmyslu barvu doladit nějakými třpytkami, ale natolik se mi líbí, že jsem ho nakonec nechala tak.





Krytí laku je mizerné, ale díky hezké barvě jej beru na milost.


Kosmetiku značky Uma můžete koupit v nových Teta drogeriích. Zkoušely jste od nich už něco?

6 komentářů:

  1. já ne, nikdy mne nezaujaly odstíny (hlavně kvůli tomu, že většina byla vyprodaná:-D)
    Ale už tu novou Tetu udělali i kousek od nás, tak bych se mohla mrknout. Akorát mám problém s cenou za velikost laku :-) Za ty samé peníze už má člověk 7ml Color Club :-)

    Ale tento vypadá krásně žensky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, matně si pamatuji, že ta cena nebyla úplně přátelská. Narazila jsem ale na nějakou slevu, tak jsem do toho šla ;)

      Vymazat
    2. tuším 60Kč za 5ml :-) zas ale furt lepší, než třeba u miniatur Max Factor, tam je to 130 :-D

      Já tam na to určitě mrknu

      Vymazat
    3. Měla jsem dojem, že to bylo víc, ale možná se mýlím. Až tam budu mít cestu, tak se taky kouknu.

      Ty Max Factory mi taky přijdou docela přestřelený. Alespoň ten jeden, co mám, za tu cenu teda nestál.

      Vymazat
  2. Ten je fakt krásný! I já bych mu to krytí odpustila ;-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!