pátek 27. června 2014

Lakovna / Surreal

Když jsem si z drogerie odnášela tento lak, byla jsem v domnění, že je modrý. Ano, hodně šmrnclý do fialova, ale modrý. No, asi mne v danou chvíli postihla nějaká selektivní slepota, nebo ta světla v obchodech jsou opravdu divná. Je totiž samozřejmě fialový. Nalakovaný pod některým světlem ukáže stopové množství barvy nebe, ale ať tak nebo tak, odstín je to v každém případě krásný.


Zato aplikace není nic moc. Lak je hodně tekutý, takže je třeba si dávat pozor na množství nanášené barvy, jinak steče všude. Krytí stojí za houby. Alespoň v první vrstvě, to je zcela nepoužitelný. Ve dvou je to dobré, ale teprve tři jsou jistota.




Štěteček laku je kapitola sama pro sebe. Je dost tlustý, placatý a nemanipuluje se s ním úplně nejlíp. Na lahvičce je vyobrazen. Ale obrázek vypadá zcela jinak, než realita v lahvičce.

Tady barva nejvíce odpovídá reálu, ostatní fotky vychází trochu víc do fialova než skutečnost


Schne do pěkného lesku, ale bohužel se ve špičkách rychle ošoupává.




A až nyní jsem si uvědomila, že jsem vám ho nepředstavila... Tak tedy - nese jméno Surreal 635 a pochází z dílny Maybelline New York.


Taky už jste si někdy domů odnesly něco, co mělo ve výsledku jinou barvu, než jste si v obchodě myslely?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!