pátek 13. června 2014

Lakovna / Pomeranč

Jak jsem slíbila, nesu fotky dalšího pískového laku z kolekce Beach cruisers od Essence. Oranžový se pyšní označením 02 Girls just wanna have sun a oproti prvnímu mě až tak moc nenadchnul. 


Štěteček má i tento kousek dobrý a tenký. Lakuje se o trochu hůře, než tmavší kolega, pro hezký výsledek to chce určitě dvě vrstvy. Třpytky, které lákají přes skleněnou lahvičku, na nehtech nejsou téměř vůbec vidět. Odstín bych pojmenoval jako takovou vyšisovanou oranžovou neonku.





Tento lak mi příliš neučaroval. Hrany nehtů se začaly ošoupávat docela rychle, kvalitativně je průměrný. Odstín nese pěkný, ale celkově pro mne nic moc. Asi mi tam chybí ty třpytky. Kdyby nebyl pískový, nejspíš bych jej občas využila. Takhle se mi, obávám se, za cenu toho drbání s odlakováváním nebude chtít nanášet. Pokud byste ho některá nemohla sehnat a třeba o něj moc stála, za 30 Kč ho (jednou použitý) ráda pošlu dál.


A tyrkysový zase někdy přístě ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!