pondělí 16. června 2014

Jahoda v Instagramu

Vzhledem k tomu, že můj telefon pod tíhou velkého množství fotografií už konkuroval šnečímu tempu, byla jsem nucena vyklopit jeho obsah do PC. A z PC už je to jen krůček na blog...


Všechna Labella světa ke mně! Novinkové melounové, které jsem původně prošvihla v Rakousku, mi nemůže chybět. A jo, je docela dobré.


Oblíbené laky v akci se zákonitě rovnají velkému nákupu. Umu a světlou růžovku jste tu už viděly, na zbytek přijde řada časem.



Jakmile přijde jaro, vždycky mě to táhne do obchodů. Každoročně mám před létem obrovskou touhu naplnit šatník novými barevnými oblečky. Po zbytek roku jsem celkem v klidu a nakupuji spíš náhodně, nebo když něco potřebuji. Máte to taky tak?


V předprázdninovém období taky ujíždím na čerstvém hrášku.


Vládkyně domácnosti. Kdo si chce sednout na sedačku, musí si dávat pozor, jestli už pod ním není obsazeno. A taky se dovolit, samozřejmě.


Ty nezdravé věci jsou tááák dobré...


...ale je třeba je vyvážit těmi opačnými.


Třeba i touhle výbornou snídaní - jahody s bílým jogurtem a domácí ovesno-banánové placičky.


Taky makám.


A někdy taky ne;)


Koncert Lucie, návrat o víc jak deset let, vzpomínky, nostalgie a na skok zpět v pubertě.


A teď mi prosím řekněte - má smysl publikovat fotografie, které jste už mohli vidět na Instagramu? Nebo je to zbytečné? Baví vás to? Mám občas pokračovat?

4 komentáře:

  1. Já jsem pro pokračování v postování fotek :-) Instagram nevedu a takové články mám ráda :-) A hrášek mi vůbec neukazuj, když nějaký máme doma, tak se nezastavím, dokud nezmizí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Munkey, děkuji moc za názor :) S tím hráškem to máme stejné. Občas se musím držet, abych donesla taky trochu domů a nebyla hamoun a nesnědla ho na tajňačku v práci:))

      Vymazat
  2. Můj telefon, kde mám instagram, kde tě sleduji jako kratjacz, mi umřel. A tak jsem přihlášená na přítelově Lumii - to je důvod, proč tolik nepřidávám, ani nemám tolik šancí se na instagram podívat, protože kdo má pak poslouchat ty řeči typu: "už mám zase vybitý telefon a můžeš za to ty!" :D :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!