středa 11. června 2014

Drobky IX

Po delší době se mi tu nastřádalo opět pár kosmetických kraťasů, takže jdeme na to: 


Lipikar Xerand,

krém na ruce od La Roche-Posay se už v Drobcích objevil. Po jeho životnost jsem na něj několikrát změnila názor, chvíli mne bavil, chvíli ne. Nyní došel a vyhazuji jej s tím, že už ho znovu nechci. Začala mi vadit ta silná parfemace a stále nepříjemnější povlak zůstavájící na rukou. Účinky taktéž nikterak zázračné. Jednoduše a prostě - nic moc.



Kondicioner Wella SP Smoothen

je určen pro nepoddajné a krepatějící se vlasy. S poddajností až tak problém nemám, zato s krepem příkladný. Bohužel ani s tímto přípravkem žádná změna. Funguje v tom směru, že se mi po jeho použití podaří vlasy rozčesat a místo zacuchané koudele mám na hlavě jen decentní vrabčí hnízdo. Hezky voní, snadno se používá, ale jinak nedělá nic, co by nezvládly jiné slušné kondicionéry. Takže - je to dobrý, ale nic extra, klidně půjdu zase o lahvičku dál.

Na fotce spolu s šamponem, ale o tom zase někdy příště


Labello Hydrocare

A nebyly by to ty správné Drobky, kdyby chybělo Labello. Samozřejmě, Labello bude. Tentokrát dopatlávám světle modré, hydratační. Je jedno z mých nejoblíbenějších, mám už několikátou tyčinku a nové balení nachystané. Toto je taková moje klasika, kterou mám na kosmetickém stolku, vždy po ruce. Mažu před spaním, pod rtěnku, či jen tak, když jdu okolo. Sice nemá nijak závratnou výdrž, extra popraskané rty taky na první použití rozhodně nezachrání, zato je lehonké a nelepí.



Odlakovač s houbičkou Isana

Pamatujete, jak jsem tu, plna nadšení, horovala pro tak běžnou věc, jako je odlakovač s houbičkou? Tak tahle černá kočka mi vydržela půl roku. Neskutečné. Jsem jí dávala tak maximálně dva měsíce. Jako uznávám, že hubka už byla docela odrbaná, neb jsem ji nešetřila, ale na funkci to nemělo žádný vliv. Jen jsem vždy po akci musela smést drobné kousky ze stolu a opláchnout z nehtů, což nebylo nic, kvůli čemu bych valila koupit nový kus. Po půl roce sice stále odlakovává dobře, ale už vytahuji prsty po klouby červené od předešlých laků, což není úplně super. Starou Isanu nahrazuji novou a na houbičkové vlně si jedu šťastně dál.



Kosmetické akce

To, že jakmile je někde sleva na něco zajímavého, slábne mi mozek a racionální myšlení, už asi víte (a mám takové tušení, že v tom nebudu úplně sama, co;) ? ).  

Poslední dobou sleduji především akci Bioderma for everyone. Věřím, že jste již všechny zaznamenaly, ale pro jistotu - každý měsíc Bioderma vyhlásí jeden akční výrobek, který prodává v běžné velikosti za sníženou cenu 99 Kč (pouze ve vybraných lékárnách). Počet kusů je dost omezen, takže jsou většinou rychle pryč. Přesto jsem zatím vždy sehnala. Nechytla jsem kampaň úplně na začátku, což mi nevadí, neb se jednalo o pro mne nezajímavé produkty. Začala jsem nakupovat v dubnu, kdy byl v akci pletový krém Hydrabio Riche. Lehčího bráchu mám v oblibě a tenhle se od něj příliš neliší. Osvědčeným očním Sensibiem jsem minulý měsíc také rozhodně nepohrdla. Nyní mají za 99 Kč tělové mléko Atoderm Lait. Jeden kousek jsem si na vyzkoušení už stihla opatřit a jsem zvědavá, s čím přijdou příští měsíc. Škoda, že kampaň trvá "pouze" rok ;)


Zato z Bestsellerů v parfumerii Douglas mám takové smíšené pocity. Prvně jsem je zaregistrovala díky pěkné slevě na DDML od Clinique, od té doby to sleduji a někdy mám pocit, že si z nás trošku utahují. Například jsem si na jejich webu vyhlédla (tuším minulý měsíc), že mají menší balení hydratačního krému od Clarins za nějakých, myslím, 350 Kč. Moc pěkné. Všude na něj jen chvála, tak jsem spěchala do obchodu. Což o to, krém měli, i v akčním stojanu byl, ale za cenu zcela jinou. Za cenu, která po přepočtu na menší balení, byla téměř stejná, jako u neakčního výrobku. Sleva byla tedy pouze optická. A mám tak trochu dojem, že to nebylo ojedinělé. Na netu to za několik nemálo dní opravili na cenu z obchodu, ale přesto zůstal veden jako úžasný Bestseller. Tak vám nevím. Třeba aktuální opalovací krém na obličej od Clinique za 190 Kč nevypadá úplně špatně, ale člověk aby si tou nich opravdu hlídal.

Dnešní kosmetický miš-maš zakončuji přáním klidného přežití horkých dní. Ochrannému faktoru zdar!

Drobky I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!