pátek 16. května 2014

Tvářenka Multicolour od Catrice

Když jsem poprvé narazila na stojan Catrice, nabrala jsem si v návalu nadšení pěknou hromádku. Mimo jiné, i tuhle tvářenku. Nese označení 070 Iced Caramel Macchiato a vzhledem k tomu, že na webu už tuto barvu nemají, tak nějak netuším, zda je ještě k sehnání.


Barva přechází od světle růžové po tmavší starorůžovku (fotky trochu přetahují do hněda, ale není tomu tak) a na tvářích působí dost přirozeně. Je to, řekla bych, taková tvářenka pro začátečníky a mladé holky, přestřelit to s ní není vůbec jednoduché, naopak občas mám pocit, že není vidět. Myslím, že pro vyznavačky výrazných, či vysoce pigmentovaných kousků, nebude toto to pravé jahodové. Já ji beru do rukou když spěchám, nebo mám chuť jen na něco nenápadného.




Obal nenadchne, neurazí, klasický průhledný plast. Krabičku nemám příliš poškrábanou a nápisy drží, ale nikam ji s sebou nenosím, takže větším zátěžovým testem neprošla. Otevírá se velmi snadno, žádný zaklapávací zobáček o který byste si zlomily nehet nemá. Za mne, vzhledem k ceně, ok.



Stojí 104 Kč. Koupě nelituji, je to takový univerzální a nenápadný kus. Pokud jste ale zvyklé na sytější tvářenky, tohle si nepořizujte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!