úterý 20. května 2014

Pleťový peeling Vichy...

... je jedna z věcí, kterou jsem si koupila kvůli akci (na kombo make-up, krém, peeling to bylo minus pět set), normálně by mě to asi ani nenapadlo. A kdyby přeci jen, díky brutální ceně kolem čtyř set bych zase rychle zapomněla. Ale tak znáte to, sleva tlumí mozek.


Peeling báječně voní. Svěže, čistě, v tomhle ohledu fakt pecka. Konzistenci má krémovou a příjemnou. Po namočení nepění, jen se změní v mléčnou tekutinu a jemně brousí. Krom viditelných modrých zrníček obsahuje ještě drobné průhledné/bílé, pracují společně. Za mne bych jich tam mohlo být více, ale to je zřejmě otázka osobního vkusu. Produkt je docela jemný a nezdá se mi, že by nějak moc vysušoval (přesto to chce po použití lehké nakrémování). Moji pleť nikterak nedráždí, neštípe, zanechává ji jemnou svěží a voňavou.


Balení normálka, tubička, design průměr, není moc co řešit. Obsah 75 ml.


Celkově mi peeling přijde dobrý (takže za tři). Vyniká krásnou vůní, odvede svou práci a neudělá ze mne seschlou švestku. Minusem je neadekvátně vysoká cena. Věřím, že stejnou službu mi udělá podobný výrobek s mnohem nižší cenovkou. Máte nějaký tip?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!