pátek 2. května 2014

Paletka korektorů Dermacol

Přišlo mi, že to bude velmi praktická a užitečná záležitost. Že ji potřebuji. Myslím, že se o ní i hezky psalo. Ale  nemůžu jí přijít na chuť, i když se o to průběžně snažím...


Zelený korektor je určený ke krytí zarudlých míst. Občas ho v nouzi použiji na pupínek, ale pak místo červeného fleku řeším zelený. Potřebovala bych nejspíš nějaké školení. Samozřejmě trochu přeháním, ale ne úplně. Po dokonalém zapracování se zářící pupenec trochu ztlumí, ale nic moc to není.

Žlutý korektor má být nápomocný při krytí modrofialových nedostatků. Ano, kruhy pod očima mi kryje, neb skoro žádné nemám. Žilku na ruce to nezesvětlilo ani náhodou.

Béžový (hnědý) kousek, by měl sjednocovat. Leda kulový, na mě je tmavý jako... chro chro...

Rozjasňovač. Ani tady mě soudruzi z Dermacolu neuspokojili. Tentokrát především z toho principu, že mám radši pudrové, v tom jsou nevinně. 


Z neznámého důvodu se mi do palety, na rozdíl od jiných korektorů podobného typu, hrozně chytají smítka prachu. Nechápu, kde se tam berou, šahám do ní pouze umytýma rukama a zbůhdarma balení taky neotevírám. Po nějaké době se začala potit - na povrchu jednotlivých barev (kromě rozjasňovače) vyloučily přípravky olej. Jinak jsou ale stále funkční a skupenství nemění. Mám paletku asi půl roku, takže kazit by se ještě neměla.


Balení není hezké, ale otevírá se snadno. Na víčku a v zadních popiscích je nápověda, nač jednotlivé barvy používat. Dermacol přiložil i aplikátor, ale ten jsem nikdy nepoužila, nanáším prsty. Z dálky a při použití produkt nijak nevoní, při hodně blízkém očichání cítím něco jako voskovky.

No, škoda, že nemám v okolí nějaké děti, darovala bych jim paletku ke hře na indiány. Vyhazovat ji zatím nebudu, když jsem hodně zoufalá, sahám po ní. Ke koupi doporučit nemohu a sama to znovu neudělám. Ale třeba jsem jenom levá, to nevylučuji.


Foceno je krátce po pořízení a obrázky jsou trochu vybledlejší než skutečnost. V reálu jsou barvy jasnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!