středa 21. května 2014

Nákupka

Kdybych byla bohatá, tak si tohle všechno koupím. A ještě i něco navíc. Ale nejsem. Tak vám to alespoň ukážu ;)



Že jsem ujetá na šmuky už víte. A u Jolijoli bych si vybrala tak půl obchodu. Zatím vlastním zajíce (jak jinak)...

Zdroj

... a jsou drobouncí, krásní a ňuňu. Hezčí než na obrázku. V merku mám ještě kytičky, jeřába, lístek a... a... no vidíte to... všechno. Slečna zasílá tuším z Anglie, takže doba dodání je mírně delší, ale myslím, že cca do 10 dnů jsem měla náhrdelník doma.

Zdroj



Tady jsem ještě nenakupovala. Jednoduše proto, že si nejsem schopná vybrat jen jeden kus...

Zdroj

Zdroj



Není to zase tak dávno, co koloval po blozích peřinový tag. Tak kdyby to někoho zajímalo, tak já, spím v tomhle...

Zdroj

A chci další...

Zdroj



Tyhle barevné taštičky mě strašně baví. Bohužel cena mi přijde dost přemrštěná na to, že se jedná v podstatě plastový o výlisek.


Zdroj


Dostupné jsou v mnoha krásných a zářivých barvách, s koženými či provazovými uchy. Můžete si i sestavit vlastní kombinaci. Mě zaujaly nejvíc ty tyrkysové. A ani bílá by nebyla od věci.

Zdroj


Rozjasňující paletka Guerlain Météorites

Tak strašně dlouho jsem si rozmýšlela, jestli tuhle paletku potřebuji, až o ní napsala Sofastars a následkem toho ji vyprodali. Takže teď je jasno. A co myslíte? Jasně, potřebovala jsem ji.


Zdroj


Jo, a ještě takovou drobnost, taky potřebuju Antigonu. A spoustu dalšího, ale to zase až příště. Co nutně potřebujete vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!