pondělí 26. května 2014

Micelárka Nivea

Nivea už v tom jede taky. Samozřejmě, bylo by od nich hloupé ignorovat micelárkové šílenství, takže nedávno se objevila v drogerijních regálech. Upozorňovala jsem na ni už cca před sedmi týdny na Instagramu. Tu svoji jsem pořídila v Tescu, zrovna když naskladňovali. Náhoda, né že bych byla takový šílenec a stanovala před kšeftem, jestli nemají něco nového. A protože jsem Jahoda zvědavá, odložila jsem načnutou Lorealku a poctivě testuju. Takže...


Odličuje velmi dobře. Kůži ani oči mi nedráždí, neštípe. Stíny i make-up stáhne bez problémů. Ani s gelovou oční linkou nemá absolutní problém, mizí lehce. Svědectví o odlíčení řasenky nemohu podat, jak už víte, momentálně nepoužívám, ale docela věřím, že to půjde dobře. Na ruce (na fotkách) se linkám kupodivu dolů příliš nechtělo, mám dojem, že z obličeje to jde mnohem líp...

Zleva: Klasická tužka Bourjois, linky ve fixu Essence, řasenka Alverde
Po jednom lehkém přejetí
Po dvou, třech přetřeních...
...a ještě po pár

Po prvním vyzkoušení jsem měla dojem, že trochu vysušuje. Schválně jsem se hned nenamazala a za chvíli cítila lehké pnutí. Od té doby se to neopakovalo, ale je pravda, že většinou nahazuji krém hned. Takže, milé sušenky, našlapujte opatrně. Nezanechává pocit ulepené pleti.

 
Vůně... Normálně při používání nic necítím. Při oňufání lahve to nějakou vůni má, ale obávám se, že ji nedokážu popsat. Jako žádný parfém to není... Spíš lékárna...


Voda se nachází v lahvičce o obsahu 200 ml, designově slušná, však vidíte na fotkách, posuďte sami. Otvor pro nanášení akurátní, nevyleje se vám na jeden tamponek půl lahve, ani ji nemusíte k vydání obsahu přemlouvat.

Cenově vychází tuším na nějakých 130 Kč. Už jste ji některá zkoušela? Co na ni říkáte?

5 komentářů:

  1. Už jsem na ni taky koukala, ale mám doma litry různých micelárek, takže si ji pořídím hned, jak vše spotřebuju :-) (Začala jsem na sebe být přísná...) A v Rossmannu je teď za 80 Kč v akci, kdyby ji chtěl někdo z čtenářů zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obdivuji tvoji pevnou vůli, litry mám taky a přesto jsem neodolala ;) Utěšuji se tím, že micky opravdu denně používám. A pokud se v tom Rossmannu nakoupí pleťová Nivea za 149 Kč, je k tomu ještě zdarma tělové mléko ;)

      Vymazat
    2. Akce máme zmáknuté! :-D

      Vymazat
  2. Ahojda,
    mám takový menší hloupý dotaz - takže micelárka je prostě čistící voda? Protože čistící vody tu byly vždycky a s micelárkami je takový velký bum a já jsem zas out, protože nic takového nemám :D Ale mám čistící tonikum od Ryoru, to se taky počítá? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, tonikum a micelárka je něco jiného. Tonikum by mělo být pouze jedním z několika kroků čištění. Micelárka by toho měla umět více zaráz. Odlíčit, vyčistit, zklidnit... A obsahuje micely - částice které přitahují nečistoty ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!