pondělí 5. května 2014

Lakovna / Žvejkačka

Tak přesně takhle ten lak vypadá. Jako růžová žvýkačka... Od Rimmelu, označená číslem 203 a názvem Lose your lingerie, z kolekce Rita Ora.


Štěteček má, jak je u těchto lahviček zvykem, širší. U neRitích laků ho mám ráda a dobře se mi s ním pracuje. V tomto případě jsem buď vychytala zmetek, nebo se u Rimmelu prostě zhoršili. Je totiž chlupatý jako sto let používaný zubní kartáček. Jednotlivé ohlé štětiny trčí do boku a lakuje se s ním hrozně.


V jedné vrstvě je nepoužitelný. Ve dvou to jde. Pro dobrý efekt to chce tři. Čím více se snažíte nějakou chybu v krytí napravit opakovaným přetřením (za mokra), tím horší je výsledek.


Perleť, která je v lahvičce nepřehlédnutelná, na nehtech není vůbec vidět. A bez nadlaku nečekejte žádný velký lesk, v tomhle bodě je spíše podprůměrný.


Pokud toužíte po nenápadné a jemné růžovce, na tuhle nesázejte. Naopak, odstín je přes svoji světlost docela výrazný.


Doba schnutí rozhodně není slibovaných 60 sekund a v hotovém nátěru se mi objevilo velké množství drobných bublinek.



V reálu je ještě trochu bledší, než na fotkách. Celkově pro mne spíše zklamání. A existuje vůbec někdo, kdo zná Ritu Oru? Aniž by si to po vydání laků hledal, nebo přečetl někde na blogu? ;)

4 komentáře:

  1. Ale barvička se mi teda hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ta barva líbí na všech, jen ne na sobě :))

      Vymazat
  2. Ritu Oru znám, je to zpěvačka a její snad neznámější písnička je hot right now. Laky mě celkově moc nezaujaly :-/ mám ráda laky na nehty od Miss Sporty za nějakých 29kč, udělají mi dobrou službu a výběr barev mi u Miss Sporty přijde také podařený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi první, já zatím odevšad slyšela - neznám, nikdy jsem neslyšela, musela jsem vygooglovat... :) Ale tu písničku jsem si hodila do youtube a máš pravdu, je fakt známá, slýchám ji v rádiu.

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!