pátek 30. května 2014

Lakovna / Šťavnatá plážovka

Nepřemýšlejte teď nad tím, že ten název nedává smysl a je to v podstatě úplná blbost, raději mrkněte na ten lak. Je totiž boží! Limitka Beach cruiseres od Essence mě neoslovila. Tedy až na ty laky. Ty jsou! Nedokázala jsem vybrat jen jeden, takže jsem si odnesla tři (ze čtyř, zlatý až tak nezaujal). 


Jsou to pískáče, na kterých obecně nijak zvlášť neujíždím, ale pár kousků ve sbírce stejně mám.


Pro začátek jsem nalakovala ten v odstínu 01 - I ...tady má být srdíčko, který neumím udělat... summer break. Krásná oražovo-korálová barva. Někdy se třpytí, někdy se tváří prostě jen hrubě a matně, záleží na světle (paradoxně se víc třpytí pod umělým světlem, než na slunci).


Lakoval se naprosto perfektně. Skvělý tenký štěteček, snadná aplikace. Krytí má velmi dobré, v klidu si vystačíte i s jednou vrstvou. Původně jsem si ji chtěla nechat i já, ale nakonec, po dlouhém váhání,  jsem dala druhou (hlavně kvůli fotkám). Ta lehce přidala barvě na šťavnatosti a zvýraznila pískový efekt. Zasychá rychle. První odštípnutí laku se objevilo po 2,5 dnech, ale nic tragického.






Tohle je ideální barva na léto a vážně mě baví. Jak se vám tahle Essencí limitka líbí? Ulovily jste něco?

7 komentářů:

  1. to je krásný odstín :) já pískové laky miluju, zamilovala jsem se do nich na první pohled a jen tak mě to asi nepustí :))
    na tuto limitku jsem ale ještě nenarazila :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji zatím viděla pouze v Tetě. Ale ty laky docela rychle mizely :(

      Vymazat
  2. Taky jsem jí viděla zatím jen v Tetě.. škoda že tu nemáš fotky toho oranžového, ten se mi moc líbí a chtěla bych vidět jak vypadá :-) hodil by se na léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, fotka bude, ale nedokážu říct kdy. Tento týden určitě ne, snad příští

      Vymazat
    2. Tak to moc děkuju že ho také vyfotíš :-)

      Vymazat
  3. Já jsem si chtěla pořídit právě ty zbylé dva pískáče, které tu nemáš nalakované, mám ráda limitky od essence, vždycky si v nich něco najdu. Ale nevím, pořídila jsem si tři pískáče od GS a už bych se měla vážně krotit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si říkám pokaždé, když lezu do obchodu :D

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!