úterý 13. května 2014

Lakovna / Geniální dvojka

Tak nějak jsem měla chuť na zelenou. Sáhla jsem tedy po Geniovi, který vlastně zelený není. Logika, co? Genius In The Bottle (07) od Catrice je již starý známý - byl tu už v celé své kráse tady a částečně zde


Počáteční zklamání způsobené tím, že barva je absolutně jiná, než lahvička napovídá, postupem času obrousilo hrany a nyní musím říct, že jsem změnila názor a docela se mi líbí. Co se týče technické stránky věci - lakuje se pěkně, štěteček má širší a dobře střižený, krytí ve dvou vrstvách perfektní, výdrž průměrná.


A aby to nebyla nuda, vyšperkovala jsem Genia kabátkem se zlatými flitry (přesněji top coatem Gold Flecked z řady ColorTrend od Avonu). 



  


Také jste si nejakou věc zamilovaly až poté, co odeznělo prvotní zklamání? Co to bylo?

6 komentářů:

  1. Všude čtu o značce Catrice, ale ještě jsem jí nikde nepotkala, a proto se Tě chci zeptat - kde něco takového seženu? =o)
    Koukla jsem se i na předchozí lakování s tímto lakem a vypadá hezky i samotně, ale flitry tomu dodají šťávu!
    Akorát nevím proč, ale připomíná mi to Vánoce =oD

    OdpovědětVymazat
  2. Catrice mají v Rossmannech, ale pouze v některých. Koukni na http://www.rossmann.cz/vyhledani-prodejny/ a klikni na Catrice, vyhodí ti to prodejny, kde mají stojan.
    A s těmi Vánoci máš pravdu:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a jsem zklamaná :( Na Vysočině se to prostě nevede a v ČB je to jen na Lanovce a tam se nedostanu, kdyby to měli ve Čtyřech dvorech, tak tam běžím hned! ;) ach jo

      Vymazat
    2. Jani, kdybys něco "nutně potřebovala" ;), o víkendu mám cestu do Olympie, mohu ti to koupit a poslat.

      Vymazat
    3. Děkuju, ale to není potřeba ;) laků na nehty mám až moc a jako na potvoru mám tento týden drápy nenalakovaný :D a nic jiného asi stejně nepotřebuju, akorát se mi celkem zalíbily nové neonové barvičky od coloramy, ba dokonce se mi zdálo o tom, že jsem si koupila zelený! Asi si zavedu pravidlo, že si koupím další lak, až mi nějaký dojde :D

      Vymazat
    4. Viděla jsem neonky asi tři a moc mne neoslovily. S tímhle pravidlem bych si žádný nekoupila tak dalších pět let :))

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!