pondělí 21. dubna 2014

Velikonoce

... mě moc neberou. S pomlázkou přijde tak akorát partner a taťka a to ještě kdo ví jestli. Vajíčka tím pádem nebarvím, rozdělávat ten borčus kvůli dvěma vejcím fakt nemá cenu. Občas pomaluji nějakou skořápku pastelkami, když už mám pocit, že to musí bejt.

I tak má tohle období ale tři pozitiva:

1) Začíná jaro. Bude hezky. Nebude hnusně. Nebude zima. Bezva


2) Můžu bez výčitek sežrat (celýho) beránka

Zdroj

3) Je sezóna králíků. Jsou všude. Yep!

Zdroj

Zdroj

Zdroj

Šablona k tisku u zdroje - zde

A jak Velikonoce baví vás? Máte nabarvíno?

2 komentáře:

  1. Tak s tímhle se úplně ztotožňuju! Velikonoce mě neberou, ale jsem ráda, že mám volno a že je jaro :-) Vymrskat jsem se nenechala už roky :-D (A žiju...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, volno! Čtvrtý a neméně důležitý bod, na který jsem zapomněla :D

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!