pátek 4. dubna 2014

Reakce na krémy Biotherm

Značka Biotherm mi byla vždy bez nějakého racionálního důvodu sympatická. Tělové mléko mají perfektní, krém na ruce také dobrý. Když jsem dostala kupičku vzorků na obličej, neváhala jsem zkoušet. Začalo to nočním Skin Energeticem. Druhý den jsem k němu přidala denní novinku Skin best a oční ze stejné zelené řady. A třetí den se osypala. 


Celý můj obličej získal strukturu pomeranče. Nově jsem byla vlastníkem milionu drobných pupínků a nerovností. Barevně zůstala pleť sjednocená, takže naštěstí nekřičela do světa na pět metrů, ale například při mazání krémem bylo cítit, jak je pokožka úplně hrubá. Od pohledu vypadala unavenější, starší, nehezká. První dva dny po reakci byla podrážděná, citlivá a štípal mě i jindy absolutně spolehlivý La Roche. Dokonce se mi vyrážka přenesla i na ruku, na které jsem si po namazání ležela! Na té bylo pupínků méně, zato byly některé červené. Takovouhle příšernost mi ještě žádný krém nezpůsobil.

Bohužel nevím, konkrétně který ze tří výrobků má reakci na svědomí (oční má alibi, nepatlala jsem si ho na celý obličej, takže je z toho nejspíš venku), ale testovat to už fakt nebudu. O krémech vám jinak po jednom-dvou namazáních neřeknu víc, než to, že v danou chvíli mě nijak neštípaly, hezky se vsákly a byly docela lehké.

Nová okrasa mě opustila asi za deset dní. Na rozloučenou se mi ještě lehce sloupala brada, kde byla reakce nejsilnější. Bezva.


Věřím, že výrobky nejsou špatné, pouze se asi nesnesou se mnou. Rozhodně už žádný pleťový krém od Biothermu riskovat nebudu. Co vy? Máte zkušenost?

4 komentáře:

  1. Takáto reakcia samozrejme nepoteší:/ Ja mám z Biothermu vyskúšané zatiaľ 3 krémy, ale všetky super....Ono naozaj nikdy človek nevie, čo presne jeho telu, pokožke nesadne...aj ja sa akurát nútim do recenzie šampónika od Baley, ktorý každý zbožňuje, len mne urobili lupiny a veľmi ma po ňom škrábala hlava...takže nula bodov...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona asi stačí jediná složka, nebo kombinace a průšvih je na světě :(

      Vymazat
  2. Na mě čeká micelárka od Biotherm, tak doufám, že to na mě nezanechá nežádoucí následky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že snad ne. Ještě jsem nenarazila na nikoho, kdo by měl stejnou reakci jako já. A zkoušela jsem čistící krém a ten byl v pohodě ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!