úterý 1. dubna 2014

Lakovna / Jeans sugar

Nejsem si jistá, zda je lak od Essence s označením Jeans sugar nějaká limitka, ale od doby, kdy jsem ho koupila, jsem na něj už v drogerce nenarazila. Což je docela škoda, barva je to velmi povedená. Tmavě modrá, s drobounkými stříbrnými třpytečkami.


Lakuje se dobře, ve dvou vrstvách kryje perfektně. Schne do matu a má mírně pískový povrch. Není tedy tak hrubý, jako klasické pískáče, ale dokonale hladký také ne. Essence to označuje jako 3D efekt.


Fotky jsou foceny třetí den, takže už se projevují lehce ošoupané špičky (pardon, jsem holt Jahoda zaměstnaná, nestíhačka). Celková výdrž do prvního odštípnutí byla 5 dní, což je u mne Essencí rekord. Odlakovával se vcelku dobře, žádné třpytkato-pískové peklíčko to není.


Sice jsem se zařekla, že už žádnou lahvičku laku od Essence nekoupím, ale jsem ráda, že jsem se nechala zlákat, tento konkrétní kousek mě docela nadchnul.

Edit: Odvolávám, co jsem odvolal, slibuji, co jsem slíbil. Limitka to nejspíš úplně nebude, včera jsem na celou řadu narazila v rozšířeném stojanu v brněnské Olympii (Rossmann).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!