středa 9. dubna 2014

Lakovna / Hvězdičky

Nedávno jsem byla shánět cosi v galanterii a náhodou narazila na drobounké barevné hvězdičky. Vzala jsem je na nehty, výsledek níže ;).


Růžový podklad je Rimmel 60 Seconds č. 405 (Rose libertine). Do druhé vrstvy ještě mokrého laku jsem naskládala hvězdičky a nakonec přelakovala bezbarvým Rimmelem.


Flitříky mají ostré hrany, na nějaké hraní si se silonkami to nebude, nicméně jsou docela malé a je to tedy v únosné míře. Po třech, čtyřech dnech jsem je začala ztrácet. Odlakování proběhlo v pohodě, napřed jsem sloupla zbytek hvězdiček a pak běžně odstranila lak.



Prosím omluvte sníženou kvalitu obrazového materiálu, chyba není na vašem přijímači. Neměla jsem u sebe svůj foťák. Příště se snad polepším.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!