pátek 11. dubna 2014

Hydratační maska Ryor

Maskování poslední dobou trochu flákám, měla bych se polepšit. Tuhle od Ryoru mám doma asi půl roku a používám ji tak jednou za měsíc. Většinou ve vaně. Při vstupu nanesu, přečtu si nějaký časopis plný barevných reklam a při odchodu smývám.  


Má lehce krémovou, až spíše trochu vodovou konzistenci. Nanáší se velmi pohodlně a pokud si nedám opravdu hodně silnou vrstvu, z obličeje nestéká. Po aplikaci je průhledná, v silnější vrstvě bílá. Voní jemným parfémem, nepříliš silně a moc hezky.


Po dvaceti minutovém působení by se, dle instrukcí na obalu, měla maska vetřít do pleti a nechat tak. Toto mi není příliš sympatické, takže ji smývám. Tedy první pokus byl setřít ji vatovým tamponem, ale to prosím nedoporučuji. Tampon se mi na tvář nalepil, rozchuchlal a rozcupovanou vatu jsem měla všude. Takže lehce a nepříliš důkladně omyji obličej vodou a jemně osuším.


Upřímně - viditelné účinky nepozoruji. Na pleti je mi příjemná, v kombinaci se zmíněnou  vanou a časopisem mi poskytuje spíš relax, než že bych měla pocit, že nějak vyživuje kůži. Tubičku vypoužívám, užiji si ji, ale novou nekoupím.

Podle výrobce maska obsahuje minerální látky a mořské řasy, které pokožku hydratují. Je určena pro všechny věkové kategorie i typy pleti. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!