středa 23. dubna 2014

Guerlain Météorites Compact

Tento pudr se do mého kosmetického kufříku nastěhoval během loňských dnů Marianne. Poslední den akce, navečer, jsem jej vybojovala v Marionnaud. Všechny prodavačky byly v obležení slevu chtivých zákaznic, musela jsem si tu svoji dravě ulovit. Podařilo se mi to asi po dvaceti minutách číhání a lehké neomalenosti v podobě útoku zezadu (kdo po zmínce o dvaceti minutách pochybuje o míře oné zmíněné dravosti, nechť věří, že to byl opravdu excelentní výkon. Některé méně rázné slečny se nedočkaly vůbec). Můj drahý si venku ťukal na čelo a na dálku vyhrožoval domácím násilím, neb "jsem si jen odskočila rychle se kouknout". Pak nastala chvíle vítězného momentu, kdy mi nebohá uštvaná a vysílená prodavačka otevřela ten zpropadený šuplík a do rukou vložila správnou krabičku. (Ano celou dobu jsem bojovala s myšlenkou, že si to prostě v tom pitomým šupleti najdu sama, ale rodiče mě bohužel slušně vychovali.) Svůj malý poklad jsem přenesla k pokladně, zaplatila a velkoryse ignorovala fakt, že do konce měsíce budu asi muset našim ušákům užírat seno. Z obchodu jsem konečně vypadla, celá šťastná a na růžovém obláčku. Partner mě kupodivu nezavraždil, i když jeho otrávený výraz a krvežíznivý lesk v očích hovořil jasně.


Balení je samozřejmě ťuťu. Úplně nejvíc :). Co mě však hodně překvapilo - je plastové. Celou dobu jsem si myslela, že pudřenka je kovová. Né že by na tom záleželo, alespoň si neuženu kýlu, když ho hodím do kabelky, ale stejně mě to malinko zklamalo. A jestli ho někdy upustím na zem, tak to nechci vidět. Otevírá se slušně, pacička k tomu určená je vystrčená ven, takže nehet si nejspíš nezlomím. V krabičce jsem nalezla také černý semišový pytlíček, který na sebe samozřejmě po prvním použití nachytá i ten bordel, který si myslíte, že neexistuje. Musím říct, že vypadá docela humózně a to ho někam nosím málokdy. Ale přeci si tu nádheru neodřu, že. Uvnitř obalu se nachází docela použitelné zrcátko.



Vybrala jsem si odstín 02 Teint beige, tedy ten prostřední (ano dedukujete správně, jsou dostupné tři barvy). 


Krabička skrývá labutěnku/houbičku (nebo jak se ten bazmek odborně nazývá). Provedení této věci bych si představovala u Guerlain trochu lepší, ale to už si nejspíš dost vymrčuju. Použitelná je. Práce s ní mi příliš sympatická není, protože se mi tak nějak nelíbí představa, jak si s její pomocí roztírám pudr po obličeji, na který jsem před několika minutami nanesla krém, tedy je trochu mastný a pak to zase patlám do pudru a tak dokola... no mňam. Přesto houbičku používám, protože efekt je s ní mnohem lepší, než při použití štětce. Alespoň se ji snažím občas desinfikovat sprejem na čištění chlupáčů (štětců, ne králíků, kdyby to někoho napadlo) a jednou za čas umýt, i když mám strach, aby se mi nerozpadla. Při nanesení produktu štětcem, je výsledek mnohem slabší.


Stejně jako všechny meteoritky (prý, já mám jedny), i tohle úžasně voní. Oproti jiné dekorativní kosmetice docela výrazně a nanášení je vyloženě zážitek. Moc dobře se roztírá a na pleti nedělá absolutně žádné neplechy. Obličej je po jeho použití hezčí. Teda nečekejte, že vám rozšířené póry zmiznou, černé tečky odletí a pupínky se odstěhují na Antarktidu. O tomto efektu budete vědět jen vy, nikdo jiný to asi nepozná. Kůže zůstane přirozená, lehce sjednocená, trochu zmatněná a rozjasněná (ne otřpytkovaná, žádné takové věci tam nejsou). Je lehoučký a výrobce tvrdí, že by měl být i vysoce krycí, což bych si tedy představovala jinak. Ale toto nepožaduji, takže u mne dobré.


Většinou ho používám, když se mi nechce nanášet make-up, ale zase nechci jít s úplně "nahou" tváří. Nebo když se s ním chci potěšit.


Tento pudr není nic, bez čeho byste se neobešly. Je to funkční a krásný rozmar. Díky nádhernému obalu a vůni je jeho nanášení potěšením. Pokud sháníte pudr, kupte si něco jiného. Pokud si chcete udělat radost, pořiďte si tohle.


Běžná cena byla myslím 1200 Kč, já jej získala se slevou za 900.

5 komentářů:

  1. Ahojky Jahůdko, já si pořídila nakonec místo kompaktu perly... hlavně z důvodu poměr/cena/výkon :-) A ty už plechovou krabičku tedy mají.

    S vůní musím souhlasit, pro ně je specifická. V prodejně, když jsem to chodila okukovat.. mi to vůbec nepřišlo (zřejmě to vyvanulo), ale když jsem si otevřela svojí krabičku... tak jsem v prvém okamžiku myslela, že padnu :-D
    Na vůni již jsem si zvykla, dost mi připomíná dobu, kdy jsme u babičky prali na valše a věšeli prádlo na zahradě...používala do praní podobně vonící aviváž... škoda, že už nevím, která to byla... hned bych ji šla koupit :-)

    Jinak recenze pobavila :-) byla pěkně roztomilá, lehce ironická :-) To já ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, perly jsou velmi lákavé a moc krásné, ale mě zatím trochu odrazují ty třpytky.

      Minule jsem v parfumerii schválně klepala nehtem na vystavenou krabičku, abych zjistila zda je kovová, nebo také plastová. Neodhalila jsem to a prodavačka mě sledovala jako totálního blázna :D Takže díky za objasnění (a za kompliment) ;)

      Vymazat
    2. on je podle mne nějaký hliníkový :-)

      Vymazat
  2. Waw, tak to je celom prekvapenie, že ide o plast...ja zas na púdre veľmi nie som, takže tento nemusím mať, aj keď obal ej krásny....určite by som brala skôr tie meteoritky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to provedení je tak dokonalé, že pokud ho člověk nevezme do ruky, není to poznat. Jsou to potvůrky lákavé ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!