pondělí 28. dubna 2014

Drobky VIII

Dneska jedeme Drobky na rozlučkové vlně, aneb Krátce o výrobcích, které moji koupelnu opouštějí. V nakupování kosmetiky se poslední dobou trochu krotím, přeci jen mi ale přibyla paletka od Catrice a několik laků. Obojí jste mohly zatím vidět na Instagramu, na blogu se objeví později. A nyní už, jednotliví hrdinové dnešního dne:


Alverde Makadam

Další ze série tělových másel z DM, tentokrát s vůní makadamových ořechů. Ty miluji. Normálně mám pocit, že tyto oříšky nijak moc nevoní, tady ovšem výrobci přidali výrazné sladké aroma. Příliš mě nenadchlo, ale ani mi nevadí. Po prvním rozetření krému mám vždy bílé celé nohy, ale zapracovává se a vstřebává, stejně jako předešlá (melounová) verze rychle. Roztomilu minikrabičku jsem tentokrát vyplácala během pár dní.


Krém není špatný, ale další, nebo dokonce velkou pixli, rozhodně kupovat nepůjdu. Raději se budu těšit, s jakou miniverzí do sbírky DM přijde příště.



Korektor Rimmel

Tuhle věc bych si sama nekoupila. Byla kdysi přibalená k něčemu... tuším k make-upu... zdarma. Potěšilo. Říkala jsem si, že světlý korektor se vždycky hodí. No, tak tento se mi nehodil. Tyčinka je dost tuhá. K aplikaci pod oči je díky tomu nevhodný, než bych jej alespoň trochu zapracovala, jemné oční okolí by mi fakt nepoděkovalo. Na zakrytí pupínku byl zase příliš světlý. A pupínek stejně nezakryl. No, prostě jsem s ním vykonala pár zoufalých pokusů a nyní, po dost dlouhé době, jsem si přiznala, že už na něj stejně nikdy nešáhnu a korektor vyhazuji.

Zdroj


Jahodové Labello...

...jsem konečně dorazila. A strašně jsem se těšila, až to napíšu. Ne že by to byla převratná informace, tak mě prosím trochu omluvte, ale dala jsem si tenhle odstavec jako motivaci, abych pomádu vůbec vypotřebovala. Jinak by mi tu ležela asi fakt dlouho. Koupila jsem si jahodovou ...příchuť?... po letech a první týden ji zbožnovala. Zřejmě nějaká nostalgie, zase. Pak nadšení opadlo a ke konci už mě vyloženě štvalo. Hlavně ta umělá vůně. Tuto už ne.

Zdroj


Olejíček na vlasy L´Oreal Absolut repair

Oleje na konečky hodně střídám. Snad nikdy jsem neměla některý dvakrát. Žádný mě nepřesvědčil, abych si ho koupila znovu. Trochu mi přijdou všechny stejné (v posledních letech jsem neměla ale žádný z drogerie, tamní sortiment nemohu soudit).

Nyní jsem dopoužívala Absolut repair od L´Oreal Professionnel a mohu říct opět jen to, že byl dobrý. Hezká vůně, vcelku lehký, do konečků se dobře vsáknul, účel plnil. Lahvička klasicky s pumpičkou.


A zase jdu o dům dál. Nástupcem v mojí koupelně je Orofluido.

Jedinou výraznou negativní zkušenost mám s olejem od Avonu. Ale je to, už takových cca 15 let, takže složení může být dávno jiné. Tenkrát jsem jej používala. A šla ke kadeřnici na barvu. Nebo přeliv, melír, už přesně nevím. Barva mi v koncích nechtěla chytnout. Po dlouhém laborování kadeřnice přišla na to, že to bylo nejspíš tím olejem. Prý jsem nebyla první... Ale kdo ví.


Znáte nějaký olejíček, který by byl fakt vyjímečný? Lepší než všechny ostatní? Takový, že ho musím vyzkoušet? :)


 Drobky I, II, III, IV, V, VI, VII


2 komentáře:

  1. Za mňa v olejčekoch vedie Madacamia v spreji. Je rozriedený, takže sa dá v pohode nastriekať takmer na celé vlasy, na vôňu som si postupne zvykla a teraz mi dokonca vonia veľmi príjemne a čo je hlavné, tak účinok som spozorovala až po dlhodobejšom, ale pravidelnom používaní. Vtedy som si povedala, že niečo na ňom fakt je a je lepší ako iné-klasické olejčeky, ktoré sú síce výborné ale ako hovoríš v svojej podstate veľmi podobné účinkami. Čo sa týka masielka, to milujem, ale plne súhlasím s tým, že sa vstrebáva horšie. JA ho však používam takmer výhradne na ruky, ktoré zanechá vláčne, rýchlo sa vstrebe a pekne mi vonia, takže na mňa super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!