středa 2. dubna 2014

Drobky VII


Dnes tu mám dvě novinky a jeden výrobek, se kterým se moje koupelna loučí...


Matující papírky od Essence

Patří do limitky a prý byly všude vyprodané. Netuším, nešla jsem po nich nijak cíleně a náhodou narazila na plný stojan. Koupila jsem je na cesty do kabelky, ale zatím bydlí v kanclu v šuplíku. Jako první pomoc na lesknoucí se čelo, když se mi nechce pudrovat. Jakmile se venku zvedne teplota, v kabelce skončí. Matně si vzpomínám, že stály cca nějakých 50 - 60 Kč, což mi zase tak super kauf nepřijde. Za pár (40 ks) papírků... Nemáte tip na levnější verzi?



Lesky na rty Sephora

Sadu mi darovala, jako jistě spoustě z vás, Sephora k narozeninám. Ačkoli jsem spíše rtěnková, dárek rozhodně potěšil. Jako bonus jsem dostala extra milou prodavačku (přesto, že jsem tentokrát nic nekoupila a přišla si pouze vyzvednout lesky). Sephora má bod.



Tělové suflé Nivea

Když přišlo na náš trh, ohromně mě lákalo. Suflé... zní to tak vznešeně a mile. Krásný marketingový tah. Taky miluju ten nádherný odstín modré na kelímku. To jsou důvody ke koupi, co? :))


Ono ale není vůbec špatné. Naopak, je velmi dobré. Konzistenci má někde na půl cesty mezi tělovým mlékem a tuhým máslem. Výborně se roztírá, dobře vsakuje a hezky voní. Nemám co vytknout. 


A ten modrý kelímek, ten si schovám. Nevím na co, ale jo. Tak. ;) 

3 komentáře:

  1. To suflé jsem měla pouze ve vzorku, ale bylo dobré ;)
    Mojekosmetika

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli se jednou zbavím všech syslích zásob, suflé u mě zase najde domov ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!