středa 12. března 2014

Olej proti oleji

Olej proti oleji, Nivea vs. Nivea. Dva velmi podobné produkty z kuchyně kosmetického giganta. Který se mi zdá lepší? Nebudu vás napínat, jednoznačně ten dražší, tedy Zpevňující tělový olej Q10. Pokud vám tato informace stačí, zbytek textu plynule přeskočte, máte-li zájem o detaily, pokračujem.


Zpevňující tělový olej Q10 (tedy ten zlato-modrý) jsem si pořídila jako první. Osvědčil se, rozhodla jsem se vyzkoušet i mladšího bráchu. Byl totiž levnější (a je ho víc). Bohužel oproti prvému spíše zklamal.


Q10 se vsakuje téměř okamžitě. Natřu se a než si vyčistím zuby, není po něm ani památka a mohu nahodit pyžamo. Zato Smooth Sensationem jsem omaštěná ještě po pohádce na dobrou noc. To je pro mě hlavní argument. Tomu, že má olej ve žluté lahvičce navíc zpevňovat, vyhlazovat, zlepšovat strie atd. nevěřím. Nemožné na počkání ani zázraky do tří dnů se samozřejmě nekonají. Nicméně kůže je po použití oleje s Q10 jemná, vyživená a spokojená. Po namazání modrým kouskem mi přijde prostě jen mastná.


Vůni mají oba oleje hezkou. Takovou jemně parfémovou, lépe ji popsat nedokážu. Q10 ale cítím déle.

Balení obou výrobků má šroubovací uzávěr a v hrdle stejný špuntík s dírkou. Na zlaté lahvičce vydržely polepky do konce, na modré se mi zadní etiketa začala vinou naolejovaných rukou odlepovat už tak po druhém použití. Po vypotřebování čtvrtiny, je hnusně poodlepená skoro celá. Q10 má obsah 200 ml, Smooth Sensation 250 ml.

Používáte tělové oleje? Prozradíte jaký je váš oblíbený?

5 komentářů:

  1. Tak tímhle článkem jsi se mi trefila do vkusu! Po oleji Q10 už koukám delší dobu, ale momentálně používám Bi-oil takže budu muset počkat až ho dopoužívám a pak si skočím pro Q10.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bi-oil jsem ještě nezkoušela. Jak jsi s ním spokojená?

      Vymazat
    2. Pokud máš zájem tak si můžeš přečíst tento můj článek http://like-universe.blogspot.com/2014/02/bi-oil-me-zkusenosti-s-nim.html . Po prvním balení (cca 4 měsíce používání) jsem moc velké změny nezaznamenala. Nyní mám druhé balení a připadá mi že Bi-oil už trochu více "funguje" a účinkuje. Strie mám momentálně méně viditelné, ale ještě mám před sebou pár měsíců používání takže konečný verdikt ještě nemůžu říct.. :-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!