pondělí 17. března 2014

Lakovna / Zelený zmrzlík

Tohohle světle zeleného zmrzlouše jsem dostala předloni pod stromeček. Sama jsem si ho vybrala z katalogu, ale barva byla oproti obrázku absolutně jiná. 


Hodně světle zelená se stříbrnou perletí. Celkově jde dost do stříbrna a příliš dobře nekryje. K uspokojivému výsledku je třeba alespoň tří vrstev. Špatně schne. Nejprve se tváří jako suchý, ale není problém si do něj obtisknout polštář ještě tak po osmi, desíti hodinách. A to ani nemluvím o tom, jak dopadl, po snaze vytáhnout platební kartu z peněženky. Proto na fotografiích neuvidíte palec... Po třech dnech žádný odštípnutý kraj, konečky ošoupané průměrně. Dýl jsem ho mít na nehtech nevydržela a šel dolů.








Z laků od Avonu mě svojí kvalitou nenadchnul zatím žádný. Najde se někdo, kdo je s nimi spokojen?

Přesné číslo odstínu dodám, neb jsem si lahvičku chytře zapomněla vzít s sebou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!