středa 5. března 2014

Krční krém

Ano, čtete správně. Znáte to, pleťový denní, noční, oční, krční... Normálka. No dobře, tak možná úplně ne...

 
Garnier Essentials je běžný denní krém. Používala jsem ho někdy v ranné pubertě, kdy jsem ho měla skoro za luxus a celkem mi vyhovoval. Na akné jsem moc netrpěla a asi mi tenkrát vyhovovalo tak nějak cokoliv. Nevím co mě to napadlo, si ho po letech koupit znovu. Že by nostalgie? Jenže od té doby se mi samozřejmě změnila pleť a tak nějak mám podezření, že i v Garnieru překopali složení a na obličeji ho nesnesu. V horším případě mě štípe, v lepším nedělá vůbec nic, kdybych se nenatřela, vyšlo by to nastejno. Možná by to bylo vlastně lepší. A tak jsem jeho působiště přesunula níž, na krk a dekolt. Péči o tuto oblast docela dost flákám, tak tam alespoň občas máznu Essentials abych se ho zbavila. Štípání se v těchto místech nekoná, reakce kůže veškerá žádná. Takže krční. A mám tu pár dalších kandidátů na tuto pozici.



Jediné co je na krému pozitivní, je pro mě vůně. Ale nevylučuji, že za to může již zmíněná nostalgie. Je hodně řídký, až vodový a ani trochu výživný.


Máte taky krční krém? Nebo nevyhovujícími výrobky podarováváte okolí, či přesouváte působnost rovnou na nohy? ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!