středa 26. března 2014

Koupelnové zpravodajství

Pokud není venku více než třicet stupňů ve stínu, případně jsem zrovna nedoběhla maraton, dávám přednost vaně před sprchou. Ve sprše je mi zima. Ta část těla, kterou zrovna nemám pod vodou, mi prostě mrzne. Rozhodně příjemnější je vana plná teplé vody. A nějakým tím marnivým požitkem v podobě různých pěn a solí rozhodně nepohrdnu. Tady je pár těch, co prošli mojí koupelnou za poslední dobu.

Koupelová sůl Brazil orange oil od Body Basics


Myslím, že slovíčko oil tady nemá v názvu co dělat. V popisku se píše, že výrobek obsahuje olej z brazilských pomerančů. Ovšem žádný jsem neobjevila. Ani na hladině, ani na pokožce. 


Sůl má světle oranžovou barvu a při použití cca dvou polévkových lžic vodu lehce zakalí.
  
Voní. Nedokážu popsat čím, ale pomeranč mi to nepřipomíná, bohužel. Možná spíš jako nějaké bonbony, které jsem jedla v dětství... Nic co by mě nadchlo, ale ani mi vyloženě nesmrdí. 


Celkově se mi zdá, že nemá v podstatě žádný efekt, nic co bych chtěla koupit znovu.

Dovezla jsem si ji z Freeportu za pár kaček (odhadem tak za 40-50 Kč?) a nyní je dostupná na eshopu s 60% slevou za 52 Kč. Obsah plastové lahvičky 250 g.



Přírodní koupelové soli Matura


Na tyto vydařené pytlíky jsem upozorňovala již před Vánoci na Facebooku. Koupila jsem je na stánku vonícím do daleka, na brněnském Zelném trhu. Tam už je samozřejmě neseženete, ale koukala jsem, že mají i eshop.

Domů jsem si donesla verzi s měsíčkem a pomerančem, s levandulí a s plátky růží. Všechny byly úžasné. Velmi intenzivně a krásně voněly, obsahovaly nasušené kvítky a koupele to byly opravdu luxusní. Vzala jsem jich i pár jako dárek.


Při nákupu si můžete vybrat velikost balení a zda chcete sůl pouze do sáčku, nebo do skleněné lahvičky.

Na eshopu momentálně další objednávat nebudu, ale doufám, že v zimě zase postaví svůj stánek a pak pořídím zásoby.



Bylinná koupelová sůl Manufaktura


Myslím, že soli z Manufaktury mnoho z vás vyzkoušelo. Pro mě je to takový střed. Hezky voní, pěkně vypadají, prostě jsou příjemné. Ale není to žádná pecka. Například výše zmíněný Matura se mi zdál lepší.


Na fotografiích je verze s levandulí.


Manufakturu většinou nakupuji v nějaké akci, tato je ještě myslím z Dnů Marianne.



Bathbomb


Tahle koulička se mi hrozně líbila, takže ji sem dám, i když vám to nejspíš k ničemu nebude. Koupila jsem ji totiž na kolonádě v Luhačovicích, v obchůdku kde měli snad všechno - od všemožné kosmetiky přes tretky, dekorační a upomínkové předměty, až po noviny. Výrobce či složení netuším, dostala jsem ji ze stojanu do malého pytlíčku a nazdar. Sušila jsem ji doma docela dlouho, kochala se, očichávala... Nakonec stejně skončila ve vaně. Chvíle dětského veselý nad šumící kuličkou, fajn koupel. Hezky voněla a obsahovala i nějaké oleje, neb na vodě i kůži to bylo poznat. Skvělá záležitost.

Pro tentokrát tady končíme. Další koupelnové zpravodajství někdy příště. 

Vaníte se? Nebo máte radši sprchu? A máte v koupelně taky ŽLUTOU KACHNIČKU? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!