úterý 4. března 2014

Drobky VI

Kosmetické drobnosti, tentokrát na téma některých úlovků poslední doby...

Rakouské nákupy

Při posledním výletě jsem narazila v rakouské Bipě na broskvové Labello. Jedno z mála, které jsem ještě neměla. Hezky voní, až mám občas chuť si kousnout. Mimo jiné měli i melounové. Už jsem ho měla taky v košíku, ale nakonec jsem nabyla dojmu, že ho mám od minule doma. No nemám, ale co už :)


Krom pomády jsem si dovezla čistící a peelingový gel od značky Bebe. Po prvním vyzkoušení mám dojem, že nadmíru vysušuje, ale uvidíme. Zbytek nákupu tvořily už jen pamlsky pro zvířectvo a něco (rozuměj asi půl kufru) čokolády pro Jahodu.

Naked

Jedničku mám doma necelé dva měsíce, trojku jen pár dní. Takže jasně, teď nepoužívám skoro nic jiného. Jednička se ke mě dostala až na druhý pokus, růžová kolegyně to naštěstí zvládla bez problémů.


O tom, že jsou super, se asi nemá cenu moc rozepisovat, to víte a je to prostě tak. Mám jen dvě námitky - za prvé klasicky obal prvního kousku, protože ten bordel, co se na něj chytá, je vážně otřesnej a za druhé, v několika málo odstínech jsou droboulinké třpytečky, které opadavájí pod oko. Za mě lépe, kdyby tam nebyly. Ale žádné drama.


Fajn je, že stíny vůbec neubývají, takže spolu budeme nejspíš až do důchodu.


Krémy na ruce Roger & Gallet

Když jsem je sháněla před Vánoci, nikde nebyly. Teď jsem na ně narazila náhodou. Se slevou, tuším, nějakých dvacet, třicet procent. No prostě za 105 Kč. Vzhledem k tomu, že je to drobek, přesněji je ho 30 ml, tak ani to není úplně za hubičku. Ale je fakt roztomilý a božsky voní. Potřebuju. Chápeme, ne? ;) Takže pokaždý, když jsem musela na poštu (hned vedle), koupila jsem si jeden. 

Lékárnice říkala, že značka Roger&Gallet bude v ČR končit, z toho důvodu ta sleva, takže pokud se bez něčeho neobejdete, doporučuji se informovat a případně předzásobit.


Tohle rozhodně nejsou všechny nákupy za poslední dobu a ani to nebylo cílem. Ale prostě jsem chlubna, tak jsem vytáhla to nejzajímavější :D

Drobky I, II, III, IV, V

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!