středa 19. března 2014

Alterra

Po každém šamponu, který jsem zatím měla, mě dříve nebo později začala svědit pokožka na hlavě. Někdy po týdnu, někdy skoro po spotřebování lahvičky. Často jsem používala šampony z kadeřnictví, ale ani ty nebyly v tomto ohledu lepší. Především tedy touha přestat se drbat, byla důvodem, vyzkoušet přírodnější mytí. 

 
Na Alterru jsem četla hromadu chvály a cenu má více než příznivou (běžně stojí 50 Kč, já kupovala dokonce v akci za 40). Vybrala jsem si verzi Granátové jablko a Aloe vera. První den akce, v regálu zbývala poslední, říkala jsem si, že to musí být pecka.

Bohužel se ale k fandům nepřidám. Po prvním použití jsem teda byla ohromně nadšená. Vlasy jemňoučké, dokonale umyté, nádhera. Zvažovala jsem, jestli ještě honem v akci nenakoupit při nejmenším paletu. Po třech dnech jsem se začala opět drbat. Po druhém umytí se vlasy vrátily do normálu, měkoučké kadeře v nenávratnu. Jak to? Kam šly? Těžko říct, ale nevrátily se. Svědění ano. Jsem skoro na dně lahve a druhou nepořídím. Drbu se. Vlasy mám normální. Oproti jiným šamponům, se mnohem dříve objevuje pocit mastných vlasů. I když to na pohled vůbec nevypadá, mám velmi brzy dojem, jako bych si hlavu týden nemyla.

Vůně je taková zvláštně ovocná. Ze začátku mi docela smrděl, ale časem jsem si zvykla a nevadí mi. Co se týče pěnivosti, je na tom obdobně jako šampony ze salonů (Wella, L´oreal) - pění méně než drogerie, ale pění. Při prvním mytí minimálně, při druhém normálka.

Jen pro upřesnění - mé vlasy jsou dlouhé, sušší a vlnité, dvakrát, třikrát do roka sjednocené přelivem. Že šampon nevyhovuje mně, neznamená, že vám nemůže sednout perfektně.

Jo, a s tou přírodností, to nebude zase tak horké, jak psala nedávno psala Liška

Možno zvětšit...

Máte tip na nějaký dobrý šampon? Momentálně mám v merku Naturu Sibericu, nemáte zkušenost?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!