pondělí 3. února 2014

Peelingový krém Nivea

Tento modrý čistič nese název All in 1 - extra deep cleansing a slibuje mnoho. Tak na to mrknem jednotlivě:

Odstranění nečistot

Tak to by vcelku sedělo. Běžně ho na mytí nepoužívám, to bych byla za chvíli jako sušenka, ale pokud stojím o peeling, odstraní mi rovnou i lehký make-up. Přesto pak ale ještě raději stáhnu obličej micelárkou.


Peeling a odstranění černých teček

Peeling ano, ale takový slabší. Odstranění černých teček ne. Takový zázrak jsem ještě nepotkala. Při denním čištění je zmírní, ale ani tak nezmizí úplně. Při použití jednou za týden u mě nemá na tečky žádný vliv.


Eliminace bakterií, které způsobují vznik pupínků

Tak tady bohužel nemohu sloužit, bakterky nevidím, takže přepočítat je nedokážu a pupínky se mi naštěstí nevyskytují v takovém množství, abych účinek čistidla poznala. Rozhodně ale stav věci  nezhoršuje.


Účinné, jemné, nedráždí pleť

Pleť mi opravdu nedráždí, ale vysušuje. Proto ho používám jen cca jednou za týden a pak hned nanáším krém.


Možno nechat působit několik minut a požít jako masku

Tak tenhle bod jsem vyzkoušela pouze jednou. Né že by mě úplně sežral, ale pleti to nijak dobře neudělalo. To vysušování, však víte...


Krém docela pěkně voní a snadno se používá. Mám už druhé balení a chodí mi na něj i partner (nos-tečky-víme;) ). Není špatný, ale poslední dobou mě trochu nudí, další balení už nejspíš nebude.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!