pondělí 17. února 2014

Make-up Teint Idéal od Vichy

Teint Idéal je lehký, fluidní make-up z dílny lékárenské kosmetiky Vichy (L´oreal), který byl nedávno uveden jako novinka.  A vzhledem k tomu, že když jsem ho před čtrnácti dny sháněla, ještě jej v některých (partnerských) lékárnách neměli, je to novinka nejspíš vcelku čerstvá. 


Nejprve jsem si vyžádala vzoreček. Jako obvykle se někde prodavačky tvářily, jakoby mi darovaly ledvinu. Či v lepším případě, že jej na konci měsíce budou muset zaplatit z vlastní kapsy a to samozřejmě v plném balení. Nicméně dva sáčky jsem získala (každý samozřejmě v jiné lékárně, si jako nemyslete, že by někde daly DVA!). Vzorky mají pouze v odstínu 25, což je druhý nejsvětlejší (ze čtyř). 

Otestovala jsem tedy a porovnala s druhým vytipovaným, rovněž novinkou, Miracle Air de Teint od Lancome. Vítězem jsem vyhlásila Vicháka. Lancome mi, ač měl perfektní barvu, trochu vysušoval kůži a dost zvýrazňoval suchá místa. I prodavačka zmiňovala, že je určen spíš mastné pleti. A při otevření krabičky měl takový alkoholový odér, takže nic moc.

Vydala jsem se tedy zpět do lékárny, ve které mi paní dala vzoreček vcelku ochotně, i když jsem měla blíž tu s protivnými babami. Nene, těm já peníze nedám, za to mi ta cesta navíc stála. Při nákupu jsem zjistila, že probíhá akce (viz. jahodový facebook), takže jsem nakonec neodcházela s jedním výrobkem, ale se třemi. Co se týče barvy, koupila jsem si onu vzorkovou pětadvacítku. Po pár dnech jsem ovšem názor přehodnotila (trdlo, no) a nakmitla ještě pro ten nejsvětlejší, tedy č. 15. Holt ten první počká na léto.


Proč jsem byla okamžitě ochotná investovat do druhé lahvičky? Protože je skvělý a maximálně mi zatím vyhovuje. Používám ho teprve pár dní, takže nechci být příliš striktní, ale teď jsem nadšená. Make-up jsem nikdy nepoužívala, neb cokoli jsem zatím měla, mi přišlo jako nepřirozená maska. Vichák je lehoučký jako pírko, texturu má vcelku tekutou a na pleti se zcela ztratí. Tím pádem ale nečekejte žádné pořádné krytí, pupínek vám neschová. Jeho silnou stránkou spíš je, že nezvýrazňuje suchá místa, nezalézá do pórů, pleť mi dělá přirozenou, sjednocenou, pěknou, prostě ňuf. Po pár hodinách se obličej začíná lesknout a je nutné jej přepudrovat (prozatím si ale nejsem jista viníkem tohoto jevu, v podezření je momentálně také krém nanášený pod make-up).




Píší, že by měl být rozjasňující. Toto tvrzení u mě většinou budí lehkou nedůvěru. Automaticky mi naskakuje - bacha, bude se to třpytit a lesknout. Ne, nic takového tam není.

Obsah se ukrývá v pěkné skleněné lahvičce o 30ti ml. Nanáším ho štětcem. Cena se pohybuje kolem 550 Kč.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!