pátek 21. února 2014

Drobky V

Vyjma úvodního krému na ruce, dnes drobivý článek tvoří především produkty, které mě opouštějí. Tak jdeme na to...

Krém na ruce od Biothermu

Biomains mám ráda. Nepřijde mi nějak extra výživný, ale za to se jedná o dobrý krém do kanceláře. On se totiž téměř okamžitě vsakuje. Ruce po něm nezůstávají vůbec mastné a jsou bez jakéhokoli nepříjemného filmu. Měl by být voděodolný, což nejspíš je, přesto si ale po umytí potřebuji ruce znovu namazat. Na nočním stolku mám výživnější a mastnější výrobek, na kancelářském stole má ale Biomains momentálně své místo jisté. Voní pěkně, čistě a nepříliš silně.


Micelárka L´oreal

První balení padlo a spokojenost stále trvá. Oproti Biodermě, kterou jsem používala, má tu výhodu, že je všude běžně dostupná. Biodermu musím objednat na netu, kvůli cenově výhodnějšímu balení vzít dvě a ještě si pro ni dojet. L´oreal můžu hodit do košíku při sobotním nákupu v Tescu. Momentálně mám v zásobě ještě jednu, pak se uvidí.


Melounové máslo Alverde

Jo! Konečně je po něm. Na to, jak malá ta krabička byla, mi vydržela dost dlouho. Už jsem se o něm zmiňovala tady. Co se týče krému jako takového, názor jsem trochu přehodnotila a nebylo to zase až tak strašné, ale ta vůně... Ne a ne a ne!


Kuličkový deodorant Nivea

Já ty kuličkáče prostě nemusím. Žádný, takže si to tento nemusí brát osobně. Dostala jsem jej, vyzkoušela, snažila se spřátelit, ale prostě ne. Nerozumíme si. Hlavně mi vadí, jak straaašně dlouho zasychá. Už mě nebaví jej oprašovat v koupelně a vyhazuji nedopoužívaný.


To je pro dnešek vše, starší kosmetické drobení možno najít na následujících odkazech: I, II, III, IV

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!