pondělí 10. února 2014

Drobky IV

Další díl série kosmetických postřehů...

Obal Toleriane Ultra

Pamatujete, jak jsem tu nedávno juchala nad tímto krémem od La Roche? To jsem totiž ještě nevěděla, co na mě chystá. Krém je ok, to stále platí. Ale ten obal... 

Představovala jsem si, jak se vnitřní pytlíček vtáhne až do úplného vycucnutí. Pěkně ani kapka přípravku nazmar. A ono ne. Konec přišel rychle a nečekaně. Pořád to vypadalo, že tam ještě na pár dní je. A najednou, bez varování, konec. Zmáčknu a nic. Žádný postupný přemlouvání, který má člověka varovat, že je na čase vyhrabat novou krabičku. Pěkně zničeho nic šmitec. S natřenou půlkou ksichtíku a množstvím krému za hradbou tvrdého plastu. Grr. 

Dotřela jsem se tedy nějakým vzorkem a plánovala, jak dám večer tubě za vyučenou a pytlík se zbykem krému z ní dostanu. Haha, opět mýlka.

Napřed jsem urvala ten dávkovací vršek. Pak se snažila urvat vršek celý. No nešlo to. A tak, když to nejde násilím, musí to jít větším násilím, že jo. Požádala jsem partnera a vrazila mu do ruky kleště. Po nelítostném boji vršek padnul. Akorát mi to nepomohlo. Ten zpropadenej pytlík je z pevnějšího plastu, natavenej k vršku a tou malou dírkou nešel ven. Ale já to nevzdávám! Do ruky nůž na pečivo s pilkou, pod krém kuchyňské prkýnko. Se zaťatými zuby a vražedným pohledem jsem se prořezala tvrdou tubou. Ustřihla spodek pytlíku. Vítězně si namazala ksicht tím, co se mi podařilo vydloubat ze dna. Akorát že většina krému zůstala nahoře... Dost! Letěl.

Konečná. Před devastací


Tělové mléko Biotherm

Lait Corporel miluji. Měla jsem několik vzorků, plné balení zatím bohužel ne. Ale bude. Je to totiž to nejúžasnější mléko, které jsem zatím potkala. Báječně voní po citrusech, perfektně se roztírá a okamžitě a úplně vsakuje. Nejsem si jistá, zda bude vyhovovat i úplným sušenkám, mě ale sedí báječně. 

Poslední minilahvičku si tu šetřím. O její první půlku jsem totiž vlastní šikovností přišla. Zmáčkla jsem balení, to se mi v namaštěných rukách jalo vzdorovat, vystřelilo do vzduchu a obsah se rozprsknul po koupelně. Báječné. Tak se tím zbytkem mažu jen od pasu nahoru. Jakože abych cítila tu úžasnou vůni a všechno měla z první ruky, chápete, ne :D? Na nohy s ním neplýtvám, tam mažu melounové máslo z DM (ano, jsem magor).



Labello oliva a citron

Tohodle zeleného fešáka z řady Pure & natural jsem nedávno našla zapomenutého v nějaké kabelce (mojí, samozřejmě. Ve skříni. To jen tak pro jistotu, kdyby si to "nějaké" chtěl někdo vyložit jinak. :) ). Moc už v něm nebylo, ale přesto jsme spolu strávili pár příjemných večerů. Mazala jsem ho totiž na noc. Tyčinka je taková tuhší a na rtech dlouho vydrží, žádná mazlavinka, kterou máte pryč dřív, než usnete. Příjemná společnost, mohu doporučit.

Zdroj

Drobení staršího data: I, II, III

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!