pondělí 24. února 2014

Černá Isana

... aneb - Jak Jahoda objevila Ameriku. Je mi totiž jasné, že tuhle vychytávku určitě všichni znáte. Zná ji totiž i má babička. Jen já jsem byla nějak mimo. Ne, že by to pro mě byla úplná novinka, někde vzadu jsem věděla, že existuje, ale nikdy mi to nepřišlo tak zajímavé, abych to zkusila.

Řeč je o... pozor... překvapivě... odlakovači s houbičkou. O takové té butylce, do které strčíte nalakovaný prst, zašmrdláte a vytáhnete odlakovaný. Když jsem to udělala poprvé, koukala jsem  jako spadlá z višně... z jahody... Jahoda z višně... V čokoládě... No nic, popojedem. Já jsem totiž tak nějak pořád nevěřila, že to bude fungovat. A už vůbec ne, že to bude fungovat tak dobře. 


Potřebovala jsem odlakovač a tak naběhla do drogerky. Stál 30 Kč (teď už ho mají za 40), tak jsem si řekla, že to zkusím. Moc jsem mu nevěřila, měla jsem pocit, že budu šmrdlat v lahvičce hodinu a vytáhnu neodlakovaný, chemikálií polosežraný prst. Ale tak že jo, zvědavost tu byla. A doma následovalo ono zmíněné příjemné překvapení. Jakože vážně to funguje, lak pryč, prsty celý. A rychleji než tamponkem. 

Zůstávala lehká nedůvěra v oblasti výdrže. Protože ten odlakovanej lak je přece pořád uvnitř. Na té houbičce. Takže z logiky věci mi vyplývá, že po při nejlepším pátým odlakování musím mít nutně omatlané prsty tím starým lakem, ne? Ne. Logiku mám asi špatnou. Nevím kam ten lak šel, ale prsty mám pořád a stále čistý. Odlakovaný. Už cca třetí měsíc. Čumím.


Ještě trocha faktu - můj odlakovač se jmenuje Isana a mají ho v Rossmanu. Nesmrdí zas až tolik. Je bez acetonu a na obalu je cosi o limitované edici. Doufám, že tahle věta je pravdivá stejně, jako nápis "novinka" na obalech sušenek, které se prodávají už tři roky. Protože ho rozhodně chci používat i dál. Samozřejmě ale tento produkt najdete i u jiných značek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!