středa 22. ledna 2014

Toleriane Ultra

Tento malý poklad jsem si koupila na základě dobré zkušenosti se vzorkem. Při nákupu BB mi paní prodavačka do tašky přidala, aniž bych o to požádala, několik různých pytlíčků. Tento mě zaujal natolik, že jsem ho hned po vyzkoušení koupila. Takže, milé obchody, jen houšť a větší kapky - má to smysl!


Krém je bílý a pro mě na zimu tak akorát hutný. Není to žádná vodička, ale ani tuhá hmota. Velmi dobře se roztírá a rychle vsakuje. Nezanechává mi pleť umaštěnou jako mnoho jiných krémů. Po použití mám pocit, že pokožka dostala, co potřebovala a že je o ni bezvadně postaráno. Je jemná, hydratovaná, nepne a přitom se přehnaně neleskne. Používala jsem ho na noc, ale i ráno před líčením. Pokud jsem na něj ještě nanesla BB - nežmolkoval, jako se mi stává u některých jiných krémů.
 
Moje kůže, ačkoli již není tak citlivá jako bývala, ho přijímá bez jakýchkoli protestů. U některých krémů, i když mohu říct, že mi obecně sedí a používám je běžně, se mi přeci jen občas stane, že mírně štípou nebo pálí. Mluvím zejména o případech, kdy mám pleť podrážděnou zimou, jiným kosmetickým přípravkem, nebo třeba nešetrným mytím. U Toleranie Ultra se mi to nestalo nikdy.  I podrážděnou pokožku uklidnil, nebo ji minimálně ošetřil bez dalších nepříjemných projevů.

Vůni nemá téměř žádnou. Pokud ji opravdu moc (a zblízka) hledáte, ucítíte na chvilku slaboučkou jemnou vůni, něco mezi parfémem a lékárnou, ale je to opravdu zanedbatelné. Po natření už nenajdete vůbec.


Balení je úplně super nejlepší, lepší si ani neumím představit. Nemluvím samozřejmě o papírové krabičce ve které byl uložený, ale o lahvičce. Ta je z průhledného, pevného plastu a uvnitř je uložen "pytlík" s bílým krémem. Jak krém používám, vycucává se z pytlíku, ten se smršťuje a krom toho, že mě baví to pozorovat, mám dokonalý přehled, kolik produktu ještě zbývá. Samotná pumpička je také nějak vylepšená, protože zůstává stále zavřená. Žádná dírka, ve které by zasychal krém a zůstávaly zbytky. Proto také nemá víčko, není třeba. Což nezdržuje a nemusím ho hlídat (abych ho nelovila skutálené pod stolem). 

Nové - plně balení
Tady cca 1/3 obsahu
 

 V lahvičce mi momentálně zbývá už jen troška. Nový si hned nekoupím, neb mi Ježíšek donesl sadu od Korres. Ale už teď jsem si jistá, že se nevidíme naposledy.

Myslím, že na léto pro mě nebude, ale přes zimu je to pro moji pleť dokonalý společník.

Balení má obsah 40 ml a cena se na internetu pohybuje kolem 500 Kč.
Oficiální info a složení tu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!