pátek 24. ledna 2014

Skladování šperků

Když už tu proběhly ty šperkový DIY, nabízí se téma - jak skladujete své poklady? Já mám ve skříni šuplík s krabičkami, něco na tento způsob...

Zdroj

Ale ten můj je mnohem méně úhledný, proto tu raději není vlastní foto ;) A sbírka se mi stále rozrůstá, tak jsem dala dohromady pár zajímavých nápadů.

Zdroj

Tyhle věšáčky mi přijdou docela zábavné. V mém podání by byly pastelové a s králíky (zbožňuji králíky, to jsem vám ještě neříkala?). Ale můj arzenál bižuterie to nepobere, možná někdy, na něco jiného. Jak na výrobu můžete mrknout tady.

Zdroj

Jo, tohle je sen. Ale zatím jsem nedědila.

Zdroj

Toto není špatné, nicméně já nerada, když se mi na takové věci práší. A ještě pak mít to zavřené někde v šatně, protože výstavky taky úplně nemusím.

Zdroj

Pěkný nápad. Ale stále platí to o prášení a výstavkách.

Zdroj

Pro vytvoření přihrádek v šuplících lze kromě papírových krabiček použít i tvořítka na led...

Zdroj

...nebo výplň z bonboniéry.

Zdroj

A tohle, tohle je nádhera, to nutně potřebuji. Až vymyslím, kam ji dám tak si ji nechám udělat.

Zdroj

Tady ještě jednodušší verze vyrobená podomácku ze zrcadla z Ikea. Jak na to koukněte sem.

Jak skladujete vy? Podělte se o nápady

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!