pondělí 6. ledna 2014

Koupelová tyčka Balea

Tahle věc z DM vypadala lákavě a hezky voněla už přes obal. Díky tomu taky byla rozpuštěna dřív, než jsem ji stihla vyfotit. Bohužel pěkná citronová vůně pro mě zůstala jediným pozitivním.

Zdroj

Do jedné koupele jsem použila půlku, vyšla mi tedy na dvakrát. Než se vana naplnila, zbyla po tyčince jen hromádka, která se dala lehce rozehnat rukou. Voda se trochu zakalila do bíla a na ní plavaly kousky trávy, zbytky tyčinky a olej. Hodně oleje. Na můj vkus opravdu až příliš, připadala jsem si pak skoro jako špinavá. Ani vše co kolem mě plavalo nevypadalo moc vábně.

Znovu už si ji určitě nepořídím, koupel mi nebyla příjemná. A taky musíte potom ještě pořádně umýt vanu. Doporučila bych vyzkoušet maximálně někomu s hodně suchou pokožkou, láskou k olejům a obsesí na čištění koupelny. A rozlámat na více menších kousků.

Zdroj

Balea Badestick váží 45 g a dostanete ji za 49 Kč. K mání je i kokosová verze.

Zdroj

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!