pátek 31. ledna 2014

Inglotí obočí

Že mám Inglot vcelku ráda, to tu už prošlo. Momentální výbavu na obočí mám od něj. Není to tak dávno, co jsem ho měla vytetované. Ne, nepředstavujte si černou čáru. Fakt ne. Ani trochu. Bylo hnědé a jemné, jako domalované stínem. Kdo nevěděl, ten to nepoznal, kdo věděl, skoro nevěřil. Jde to. Nicméně barva se už vytratila a momentálně se mi do toho jít znovu nechce. A protože moje obočí je hodně světlé a řídké, byla jsem nucena povolat kosmetické pomocníky.



Tužku jsem už ukazovala v nákupech z Polska. Tak teď trochu detailněji. Barvu má perfektní (tedy pro mne). Je hnědá, s lehkým nádechem do šedé (číslo 506). Při vyzkoušení na ruce je v ní vidět drobná perleť, na obočí se ale naštěstí nijak neprojevuje. V barvě nenajdete ani stopu rezavé, jako u spousty kousků v drogeriích. Z tohoto důvodu jsem poslala dál výrobek od Essence, ten červený tón byl vážně na houby. Bohužel je ale skvělá barva k ničemu, když tužka moc nemaluje. Plochu obočí sice po pár tazích vyplní, ale na drobné dokreslování detailů není, na kůži dost špatně chytá. Už jsem to s ní v podstatě vzdala, beru ji pouze na cesty, když se mi nechce tahat těžká a velká paletka se stínem. Celkově za mě bohužel ne e.

Stín a vosk - poslední dva

Stín už jsem tu také trochu byl. Jedná se opět o matnou studenou hnědou, č. 569. Ani on nemá žádný rezavý nádech, barva tedy super. Nanáším ho štětečkem na obočí z Douglasu a ze začátku jsem měla trošku problém s opadáváním barvy pod oči. Nabírala jsem totiž stínu příliš. Už jsme si to ale vyříkali a jsme nerozluční přátelé. Vydrží celý den, nechá se nanést přesně tam kam potřebuji, je sytý, pokud je třeba, dá se lehce utlumit kartáčkem, prostě mu nemám co vytknout.

Stín a vosk - poslední dva

Zato Inglotímu vosku jsem na chuť stále nepřišla. Občas jej vytáhnu, vyzkouším, zjistím že jako furt nic moc a opět uložím. Je to můj první a jediný vosk, takže určitě neříkám, že je špatný. Ale já asi nejsem ten správný voskovací typ.

Co vy, používáte vosk? Máte nějaký osvědčený produkt na obočí na který nedáte dopustit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!