pátek 10. ledna 2014

Drobky III

Dnešní Drobky by mohly nést podtext "Produkty bez účinku". Které kousky vám tedy podle mě budou jen zabírat místo v koupelně?

Limetková maska od Yves Rocher


Věc, která mi zmíněné místo zabírá už delší dobu. Ona totiž tak nějak nic nedělá... Po použití je pleť stejná, jako před ním. 
 
Bod jí musím přiznat alespoň za to, že moc pěkně voní. Svěže, jako limetka s okurkem. Konzistenci má hustou a gelovou. Nanáším ji většinou plochým štětcem s jemnými umělými štětinami, vzhledem k její lepkavosti, je to příjemnější než prsty. Při aplikaci malou chvilinku lehce studí, v kombinaci s vůní je to osvěžující obzvlášť v létě. Ale dál už se nic zajímavého neděje. Pleť na ni nijak nereaguje a patlat se lepivým gelem jenom pro pocit "měla jsem masku - něco pro sebe dělám" mě teda moc neba.


Kuličky do koupele Body Basics


Těchto pastelových kuliček jsem si nakoupila hromadu při poslední návštěvě Freeportu. Měli je tam ve slevě za pár korun (nepamatuji si přesně, ale víc jak pětikačku za jednu určitě nechtěli). Bohužel jsou tak nějak k ničemu. Po vykuchání z folie voní, ale po vhození do vany už nic neucítíte. Malá kulička se ve vodě rozpustí a je to jako byste tam nic nedali. Ve vodě nevoní, nebarví, olejíček také neobsahuje... Jako dekorace ve skleničce ale slouží dobře.


Jaké neúčinné produkty zabírají místo ve vaší koupelně?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!