pondělí 23. prosince 2013

Lakovna / Těžce vánoční

Dneska výjimečně ještě jeden článek. Po Vánocích by už totiž nejspíš neměl až tak smysl.


Jestli jsem minulou Lakovnu nazvala jako lehce vánoční, pak se nyní nedalo nazvat jinak. Nechala jsem se strhnout náladou. Je to kýč jako blázen, ale jednou ročně, proč ne. V květnu bych s tím ven asi nešla :)


Nejprve, pominu-li podklad, jsem nanesla ve dvou vrstvách  červený lak ze Sephory (L41). Dostala jsem ho při nákupu během Dní Marianne. Tvar lahvičky se mi nejprve příliš nelíbil, ale je docela praktický - dobře se zavírá, pěkně se při lakování drží. Štěteček má širší a hezky se s ním pracuje. 

Prsteníčky jsem vynechala, na ty přišel zelený lak od Avonu (Noir emerald). Ten potřeboval pro dobré krytí tři vrstvy. Kombinaci, už tak dost vánoční,  jsem dorazila průhledným lakem se zlatými flitry (Avon Colortrend - Gold flecked) a pro jistotu ještě přetřela průhlednou vrstvou.  



 



 

Krásné svátky!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!