úterý 10. prosince 2013

Inglot v Polsku

Při návštěvě Krakowa jsem neodolala možnosti nákupu v Inglotu. Vzhledem k tomu, že je tato značka v Polsku doma, ceny jsou znatelně nižší než u nás.


Obchodů je jen po Krakowu snad sedm, mi si vybrali obchoďák Galeria Krakowska (byl nejblíž naší trasy). Jedná se o obří nákupák, to naše brněnské jsou oproti němu mini :). Na prolízání obchodů nebyl čas, ani ve vánočním šílení chuť. Proběhla jsem jen Sephoru, ze zvědavosti, zda mají zhruba stejný sortiment a ceny (ano, mají) a Inglot.

Obchod vypadá totožně, jako ten na pražském Chodově, jen je o malinko větší. Personálu zde bylo více než u nás, v momentálním předvánočním období byly na prodejně tuším min. 4 prodavačky. Slečna která mě obsluhovala byla velmi milá o ochotná. Můj vděk jí patří především za to, že přežila moji příšernou/žádnou angličtinu. Byla milá i přes to, že jsem přišla zcela nenalíčená a díky celodennímu pobytu na mraze a následnému přechodu do přetopeného centra s divně červeně flekatým obličejem. No radost pohledět :) Když jsem ji požádala, aby mi poradila s barvou korektoru pod oči, bez váhání vybrala a rovnou mě nasměrovala ke stolku a vyzkoušela zda zvolená barva skutečně sedí. Před líčením přede mnou vydesinfikovala i paletku na kterou si nanesla korektor, prostě perfektní služby. Personál z Chodova by měl jít do školení.

Nakonec jsem si odnesla 5 očních stínů (jeden z původně vybraných bohužel neměli), klasickou tužku na obočí, korektor pod oči a čtvery gelové linky. Ještě jsem zvažovala nový HD pudr, ale ve světlech obchoďáku se docela dost třpytil a měla jsem strach, abych nevypadala jako vánoční ozdoba. Možná jsem ho mohla vzít jako decentní rozjasňovač, ale co už ;)




 
Ceny Inglotu jsou v Polsku opravdu příznivější. Pokud vás to zajímá, tak pro srovnání mrkněte níž, první cena je u nás, druhá u sousedů (zaokrouhleno, záleží samozřejmě na kurzu).

Gelové oční linky - 260 Kč - 218 Kč
Stín do freedom kazetky - 150 Kč - 87 Kč
Kazeta na 4 stíny - 120 Kč - 95 Kč
Rozjasňující korektor pod oči - 380 - 259 Kč
Tužka na obočí - 200 Kč - 150 Kč

Bohužel jsem byla tak šikovná, že jsem si koupila jeden stín, který už mám doma. V tom umělém přesvícení vypadal jinak. Chjo :D
 

2 komentáře:

  1. Článek se ti moc povedl, Inglot je má nejoblíbenější značka takže množství produktů když odcházím z prodejny mám také tolik jak ty :-) S většinou produktů jsem od nich byla spokojená ale tužka na obočí (full metal 512) mně zklamala.
    http://like-universe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Souhlasím s tebou, tahle tužka na obočí je taky na houby, bohužel :(

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!