středa 4. prosince 2013

Aplikace Kalorické tabulky


Hlídáte si váhu? Děláte si dopředu místečko na vánoční dobroty? Nebo jste prostě jen zvědaví, nakolik je vaše oblíbená pochoutka jedovatá? Stáhněte si do mobilu aplikaci Kalorické tabulky. 

Batole doma nemám - v tomto místě se zobrazuje reklama ;)

Přehledný a jednoduchý prográmek vám umožní denní evidenci energetického příjmu a výdeje. Prostě vyhledáte z obsáhlého seznamu danou potravinu a zvolíte snědené množství. Stejně můžete zadat sportovní aktivitu, kterou jste vykonali (v seznamu najdete kromě běžných sportů také "aktivity" jako například sezení, řízení auta, úklid, či sledování televize :) ). Aplikace vám to průběžně všechno počítá a vyhodnocuje v různých grafech a tabulkách. 


 Pěkný jídelníček. Takový ale já fakt nemám


 Pokračování předchozího obrázku


 Jeden z grafů


 Seznamy potravin. Mě se lépe hledá přes klasický vyhledávač pod ikonkou lupy


Máte možnost si zde též evidovat váhu a míry a sledovat vývoj.

Já si původně aplikaci stáhla k motivaci a hlídání vypitého množství tekutin, neb jsem moc nepila. Tady si nastavíte denní cíl a průběžně se zadanými údaji se vám plní sklenička (ta z prvního obrázku).

Výsledky si můžete zobrazit po přihlášení na svůj účet i na webové stránce programu.

Existují dvě verze. Základní je zdarma, verze PRO bez reklam za 39,60. Já mám základní, reklama se zobrazuje dole, nevadí. 

Zadávat data můžete bohužel pouze, když jste připojeni na internet, v tom vidím minus aplikace.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!