pondělí 4. listopadu 2013

Olejovky

Dneska měla být Lakovna, ale bohužel. Lak se odporoučel dřív, než jsem ho stihla vyfotit (ehm, Essence, ehm, ehm...). Takže zase někdy příště.

Mám tu ale něco jiného. Olejovou dvojku od Nivei. V pošmourném počasí je to moc příjemná záležitost.


Sprchový olej se má sice po nanesení proměnit v pěnu, ale asi dělám něco špatně, mě nepění. Což ovšem nic nemění na tom, že je to fajn věc na vysušenou pokožku, nebo pro případ, že se vám nechce po sprše patlat tělovým mlékem. Pro mě ideální třeba do fitka, kam krém nenosím. Za prvé se mi s ním nechce tahat a za druhé se nerada hned po namazání oblékám. Další rozměr dostává ve využití spolu s koupelovým olejem...

Zdroj

Ten má, na rozdíl od sprcháče kde téměř nic necítím, hezkou parfémovou vůni. Nalijete-li jej do vany, voda se zabarví jemně do bíla. Pokožka pak při koupeli získá lehký olejový film. Pokud se opatrně utřete, není třeba se už dál mazat.

Uvádím oficiální obrázek, na mých fotkách je lahvička již bez polepek. Olej má krásný, těžký, skleněný obal s nálepkami na obou stranách. Jakmile ho ovšem párkrát použijete, začnou se odlepovat. Olej je olej a můžete si dávat pozor jak chcete. A protože je lahvička potom ošklivá, já samolepky sundávám.
 

Ano, v tomto krátkém článku jsem použila slovo olej tolikrát, že si připadám namazaná už jen z toho textu, ale vážně jsem ho nedokázala vynechat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!