pátek 1. listopadu 2013

Micelárka L´oreal

Už se objevila snad všude, tak jen krátce...


Koupila jsem ji, protože všichni psali, jak je skvělá, byla v akci za dobrou cenu a moje Bioderma pomalu dochází. A tentokrát  souhlasím s davem. Je super. V podstatě mezi ní a mojí růžovou oblíbenkyní nevidím rozdíl. Teď mi stojí na stolku obě a střídám.


Tvář i oči odličuje pěkně (nepoužívám ale řasenku ani voděodolné přípravky, v hodnocení tohoto nemohu sloužit). Na tváři neštípe a nezanechává lepivý pocit. Parfemace v podstatě nijaká, balení pěkné (teda až na ten  podivný letáček nalepený na obalu, pryč s ním). Ve vršku je trošku větší dírka, pokud si člověk nedá pozor, má vody na tamponku opravdu hodně. Těžko říct, zda je to nevýhoda, či naopak. Minusem tohoto faktu je, že vodu brzy spotřebuji, plusem ovšem zůstává, že moje spořivá povaha nestihne zaútočit a já si nedřu obličej polosuchým tamponem.


Micelárka je celkově příjemná, pokud na ni někde narazím v akci, nejspíš opět koupím. Nevím, jaká je u ní normální cena, obávám se ale, že pokud nebude ve slevě, bude s Biodermou cenově skoro srovnatelná:
 
Bioderma - 250 ml za 162.5 Kč tedy 0,65 za 1 ml (internetová cena při koupi dvojbalení)
L´oreal - 200 ml za 99,0 Kč tedy 0,495 za 1 ml (cena v akci)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!