středa 20. listopadu 2013

Lakovna / Rock purple


Za jednotlivé laky příliš neutrácím (nebavíme se o množství, ale o ceně za kus;) ), kupuji ty levnější. Tentokrát jsem ale narazila na slevy laků Rimmel Salon Pro (běžná cena 99 Kč), pořídila rovnou dva a možná svůj postoj přehodnotím. Jsou totiž nejlepší, jaké jsem zatím vyzkoušela. 

Dají se nosit v jedné vrstvě, i když barvy nejsou tolik syté. Já s ní chodila tři dny. Čtvrtý den byly konce už trochu ošoupané, tak jsem přilákla druhou. Sedmý den se objevilo první(!) drobné odštípnutí (a to ještě nejspíš proto, že se mi rozdvojil nehet) a neb jsem neměla čas manikůru příliš upravovat, hodila jsem na to vrstvu třetí. Z tohoto dne jsou fotky. Nehty vypadají dokonale s minimální časovou ztrátou. 


Odstín 402 Urban purple jsem v lahvičce považovala za tmavě růžový. Na nehtech je to něco mezi vínovou, červenou a růžovou, záleží na okolním světle. Tmavě šedý nese název Punk rock, č. 711. V jedné vrstvě mi občas přišel lehce do fialova, od dvou nahoru je to pěkná temná šedá.


Nehty mají vcelku vysoký lesk (na nadlak jsem většinou líná) a vydrží hezké opravdu dlouho.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!