pátek 15. listopadu 2013

Gelové linkování s Mac a Inglot

Kdysi, když jsem začínala s linkami, sáhla jsem klasicky po tužce. Následovaly nespokojené pokusy s tekutými linkami se štětečkem a skončila jsem u fixu. Vadila mi ale jeho nízká výdrž, vždy mi brzy vyschl. 

Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet linky gelové. Zrovna jsem měla cestu do Prahy, tak jsem navštívila Mac a Inglot. V černé verzi jsem toužila po něčem kvalitním, ideálně na věky. Na Mac byly dobré recenze (no, byla jsem rozhodnutá už víceméně před tím, přiznávám). Taky jsem četla, že dost vydrží a nevysychají (tak to jsem zvědavá). V Macu jsem tedy slečnu (vcelku ochotnou, ale nemůžu říct, že příliš sympatickou) požádala o klasické černé gelové linky. Dostala jsem odstín Blacktrack, zaplatila 500 korun a vymajzla. Trochu mě překvapila, že mi minikrabičku podala s účtenkou jen tak do ruky, to už se mi dlouho nestalo, že bych nedostala taštičku (do Tesca chodím s ekologickou nákupkou, fakt, ale tady by se mi hodila ;) ). Kabelku jsem měla plnou a nebýt toho, že jsem nakoupila ještě v Inglotu, tak jsem je tahala asi celý den po Praze v ruce. Co bych asi chtěla, za pětikilo :D.


Následoval tedy zmíněný Inglot, tam jsem mimo jiné přikoupila linky hnědé (č. 89). Zrovna chystali módní přehlídku, tak se ochotou taky zrovna nepřetrhli, ale co jsem žádala jsem dostala.


Oba produkty používám už nějakou dobu, na střídačku, podle oblečení a barvy líčení. Ne denně. Černá barva je opravdu klasika, tam není co popisovat (i když nechápu, proč byl na krabičce nápis limitka? co je jako limitovaného na černé?), hnědá je skvělý studený odstín, možná trochu do šeda, rozhodně žádná zrz.


Co se týče konzistence, s Inglotem to byla láska na první tah. V kelímku pevná hmota pod dotekem štětce okamžitě taje, opravdu gel. Zato k Macu si stále tak trochu hledám cestu. Na můj vkus je obsah docela tuhý a hůř se mi s ním kreslí a tak nějak celkově mi přijde, že to není úplně ono.


Aplikace mi přijde snazší s Inglotem. Díky té jeho měkčí konzistenci lehce nanesu na štětec a hravě vykreslím linku. Drobným minusem může být to, že jak je tekutější, při rýsování mám pocit, jakoby linka nebyla ve všech místech stejně sytá. Po zaschnutí je ale vždy dokonalá, takže možná se mi to jen zdá. Mac je, jak jsem již psala tužší, na víčko se mu nechce tak ochotně jako hnědému bratru, nicméně není to nic strašného, práci odvádí velmi dobrou a věřím, že někomu to může vyhovovat spíš.

Sytost obou produktů mi přijde velmi dobrá. Tady Mac možná trochu vede, nejspíš kvůli hutnější konzistenci, ale ani s Inglotem nemám problém.

Výdrž obou kousků na oku je excelentní. Jak je ráno namaluji, tak se drží až do večera, nerozmazávají se, prostě perfektní, není co dodat. 

Po dlouhém a silném drhnutí pod vodou

Oba výrobky byly zabaleny v papírové krabičce. Inglot je v lehkém plastovém kelímku, dobře se s ním pracuje a jako plus vidím i to, že je dost široký. Mac je ve skle, takže balení těžší. Po otevření je místečko na gel docela maličké, ale ničemu to nevadí. Trochu mi připomínají nádobu na inkoust. Design mají oba moc pěkný, Inglot možná trochu praktičtější.


Ingloty nevoní nijak, Mac má takovou chemickou "vůni", ale to si musíte čichnout až do kelímku, normálně neucítíte nic. 

O životnosti vám zatím nemohu nic říct, zase tak dlouho je nemám, zatím drží takové, jaké byly v době nákupu.

Vítězem v tomto malém a barevně nevyváženém souboji je pro mne Inglot. Má nižší cenu, větší balení a pro mně příjemnější konzistenci. Při další cestě bych určitě ráda adoptovala ještě tmavě modrou sestřičku.


Mac - odstín Blacktrack, obsah 3 g, cena 500 Kč
Inglot - odstín 89, obsah 5,5 g, cena myslím 300 Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!