pondělí 11. listopadu 2013

Drobky

Klasické články typu nakoupila/spotřebovala jsem u mě nejspíš nenajdete. Radši totiž ani nechci vědět, kolik (a především za kolik) jsem minulý měsíc opět pořídila blbinek a především to nechci mít v součtu na papíře. Tedy na monitoru. Prostě nikde. Žádné usvědčující důkazy. Stačí vlastní paměť a rozum klepající si na čelo. Co se týče spotřeby, mám pocit, že mi všechno vydrží hrozně dlouho (samozřejmě kromě nudných běžných věcí, které si kupuji pořád dokola a u nichž je bezednost žádoucí). Takže taky ne.

Zato pro vás budu mít občas Drobky. Tady se budou nepravidelně odehrávat ty řečičky o drobnostech a o všem, co nemá na vlastní článek. Krátké postřehy, názory a tak nějak podobně.


Melounové máslo Alverde


Tuhle srandu jsem si pořídila, když jsem stála frontu v DM a z dlouhé chvíle okukovala blízké regály. Tenhle drobeček (50 ml) mi přišel tááák roztomilý. A to je tak všechno - je roztomilý. Melounová (fakt jo?) vůně je hrozně sladká, výrazná, otravná, no, prostě pro mně fakt nee. Po namazání se moc nevsakuje, nohy se mi k sobě lepí ještě hodinu, dvě. Ble



Lak na vlasy Wella SP


Někde jsem se dočetla, že obyčejné drogerkové laky naleptávají a ničí vlasy. Docela by mě zajímalo, jestli je to pravda. Každopádně jsem si tenkrát pořídila první drahý lak, do té doby jsem brala, co přišlo pod ruku, nebo do akce. Nejsem totiž žádný velký spotřebitel, lakuji pouze v období přerostlé ofiny, před deštěm (vlní se, mrcha) a v občasné snaze zachránit, nebo vyrobit účes. Nicméně jedna butelka mi tak rok vydrží. Tento kousek už mám delší dobu a nepřijde mi v ničem převratný. Ano, dělá co by měl dělat, dobře drží, má docela velké balení (a taky nemalou cenu) ale zdá se mi, že se hůř vymývá. Normálně si konce moc nedrhnu (vlasy mám dlouhé a suché), ale v případě přelakování, je musím vymydlit pořádně. Prostě celkově nenadchne, neurazí, dobrý, ale příště zase vyzkouším něco jiného.


Tělový peeling Collistar

Zdroj

A teď jedno velké aaaaach. Upozorňuji, že aaach se koná na základě několika vzorků, které jsem zkoušela, takže pro někoho může být zcela neobjektivní. Mě ale dovedlo k tomu, že toto, bych milý Ježíšku moooc chtěla. Protože nikdo jiný, mi to za cenu 594 Kč (internet) určitě nekoupí, spolíhám na tebe.  Hrozně krásně to voní, peelingová zrníčka jsou malá a pěkně nabroušená, je jich hodně a celkově je to tak nějak prostě úžasné. Kůže byla po obroušení krásně jemňučká, voňavá. Aaach...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!