pondělí 25. listopadu 2013

Drobky II

Krátké pokračování kosmetického drobení...

Krém na ruce La Roche-Posay


Ke koupi krému Lipikar Xerand mě ukecala lékárnice, když jsem si tam byla pro cosi jiného. Získala jsem jej za nějakých plus minus 70 Kč, normální cena je 155 a tubička má 50 ml. Prvně jsem z něj nebyla příliš nadšená, přišel mi jako drahý obyčejný krém. Postupně jsem si k němu našla cestu, stojí mi v práci na stole vedle nafasované Nivei a většinou sahám raději po něm. Konzistence je tekutější a dobře se rozmazává. Vsakuje se rychle, ale na rukou stejně zůstává film který nemám moc ráda, bohužel. Je to ovšem v únosné míře a nelepí. Moc pěkně voní.

Celkově hodnotím krém jako dobrý, pokud by byl levnější koupila bych si jej možná někdy znovu, za běžnou cenu mi ovšem nestojí.


Mýdlo Verbena od L´Occitane

Zdroj

Tuhé mýdlo od L´Occitane jsem dostala už před nějakou dobou. Nábožně jsem si tu voňavou nádheru uschovala do šatníku, protože mi přišlo škoda se s ní mýt. Vonělo mi v prádelníku, občas jsem se s ním přišla pomazlit a zase jej uložila. Když po nějaké době trochu vyčichlo, přemístilo se konečně k plnění svého původního poslání do koupeny. Bohužel tady se nekonalo žádné velké nadšení. Je to prostě obyčejné mýdlo, uctívaný král sestoupil mezi prostý lid. List po namočení již nevoní verbenou ale prostě smrdí mýdlem jako každé jiné mýdlo. Myje jako každé jiné mýdlo. Pění jako každé jiné mýdlo. Vysušuje jako každé jiné mýdlo. Co zůstává skvělé, jsou peeligové kousky kdovíčeho, ty jsou opravdu příjemné a funkční. 

Znovu si jej určitě nepořídím. Pokud bych měla neodolatelnou touhu po této krásné verbenové vůni, sáhnu po sprchovém gelu. Nejsem si ale jistá, zda ta touha bude natolik silná, aby překonala jeho poměrně  vysokou cenu.

Zmydlíno

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!