středa 23. října 2013

Stíny Inglot



Na posledních dvou cestách do Prahy jsem navštívila Inglot (pozice na Chodově, tedy na výpadovce na dálnici, je více než strategická, vždycky se musí jet okolo :) ).


Krom dalších pár drobností jsem se tentokrát zazásobila očními stíny. Šla jsem spíše po neutrálních, běžně nositelných odstínech.


Velké paletky mě nelákaly, nedají se v případě potřeby strčit do kabelky a nepřijdou mi příliš praktické. Při první návštěvě jsem tedy pořídila a naplnila čtyřku. Krabička na magnet mě sama o sobě docela baví, i když si dokážu představit i lepší a hezčí balení. Také ten velký bílý štítek zespodu by tam nemusel být natištěný. Plusem je poloprůhledné vrchní víčko, mít víc stejných kousků, vím kde co mám. Při druhé návštěvě jsem si vybrala pětimístnou paletu, čtyři stíny a jeden přistěhovala z předchozí. Jedno místečko ve čtyřce mi tedy zůstalo volné na příště.


V pětimístné paletě nakonec bydlí:
  • č. 46 - perleťový odstín který v krabičce vypadá lehce do broskvova, na víčku ovšem  růžový, pigmentace v tomto případě nijak závratná (3,2 g)
  • č. 153 - můj nejoblíbenější Inglotí odstín, úžasně perleťová světle hnědá se studeným leskem, krásně sytý kousek (3,2 g)
  • č. 465 - hnědá se spíše průměrnou pigmentací, v krabičce to vypadá, jako by měla hromadu jemných zlatých třpytek, ale na víčku aby je člověk pohledal (2,5 g)
  • konec paletky tvoří výbava na obočí, konkrétně stín č. 569 - pěkná studená hnědá a vosk č. 571 - ten mě nijak výrazně nezaujal a příště již nejspíš nepořídím

46, 153, 465, 569, 571

  Čtyřmístná paletka s jedním volným nájemním prostorem obsahuje:
  • č. 130 R - trojbarevný decentní kousek studené hnědé (2,5 g)
  • č. 113 R - univerzální trojkombinaci matné růžové (2,5 g)
  • č. 434 - moc pěkná barva, pro mě něco mezi hnědou a šedou, s nádechem fialové, perfektně pigmentovaný, perleťový stín (2,7 g)

434, 3x 130R, 3x 113 R

Stíny mi vydrží bez báze v pohodě celý den, ale já nejspíš nejsem měřítko, do linek se mi neslévá  skoro nic.

Zajímavé je, že ačkoli mají stíny úplně stejnou velikost, mají různou gramáž.


Celkově Inglotí stíny hodnotím jako velmi dobré, i když kvalita (především pigmentace a konzistence) je u jednotlivých kusů docela rozdílná.

Někde jsem četla, že je grif, jak pomocí magnetků vytáhnout z krabičky náplň - neví někdo jak?


Bohužel Blogger opět začal hyzdit fotografie na (za) hranici použitelnosti. Oprvadu mě to štve, protože si dávám práci, aby obrázky nějak vyadaly a po nahrátí sem mají kvalitu horší, než kdybych je cvakla někde v běhu na mobil. Velmi by mě zajímalo, co k tomuto kroku Blogger vede.

Edit: Podařilo se mi doladit nastavení a fotky přehrát, tak snad to bude zase chvíli v pořádku

2 komentáře:

  1. Ahoj, když chceš vyndat stíny magnetem, stačí magnet dát na okraj stínu, zkoušej přejíždět víčkem přes všechny strany stínů, občas se chytne jen některá - pokud ty magnetky nejsou zapuštěné moc hluboko do obalu, mělo by to jít vytáhnout tak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za radu, vyzkouším to. Zatím vytahuji pomocí nože nebo špendlíku, což není úplně ideální

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!