pátek 18. října 2013

Podzim

Nemám ráda podzim, protože podzim pro mě v překladu znamená  "bude půl roku hnusně". Stačí, aby se venku zatáhlo a já bych spala jako medvěd. Celou zimu. I Halloween mě nechává zcela chladnou. Přesto vám dneska nesu pár fotek, které souvisí s tímto ročním obdobím, nebo mě prostě jen baví.

Zdroj

Jestli vás Halloween bere, ale nechcete se tahat s dýní, tady je řešení ;)


Zdroj

Tohle je prostě pecka! Ještěže jsem to nikde v ČR neviděla, nejspíš by se nám doma dost zvednul cholesterol.


Zdroj

Sovičkové muffiny jsou fakt vtipné a vypadají docela jednoduše. Mám v plánu je zkusit, ale chtělo by to nějakou oslavu, nechat si je jen pro domácí sežrání mi přijde škoda.


Zdroj

Čím víc zima, tím víc čokolády, to je snad jasný, ne?


Zdroj

Budu nutně potřebovat nějaký velký, měkký, chumlací svetr. A ne, slečny prodavačky, kousání není běžnou vlastností svetru a už vůbec ne nadstandard (kvůli vlně, přeci) jak se mi snažíte vsugerovat!


Autor: Eddy Leiva

Ale uznávám, že když do těch barev zasvítí slunko, je to fakt pěkný...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!