středa 2. října 2013

Pěnivý trojboj


Momentálně se mi doma sešly tři čistící pěny, tak je trochu porovnám...


Prvním kouskem je Bioderma Hydrabio Mousse. Koupila jsem ho po dobré zkušenosti s krémy. Když pak byla 50% sleva na Niveu v Teta drogerii, přibrala jsem na vyzkoušení i Zklidňující čistící pleťovou pěnu Aqua Effect (v prodeji i modrá, osvěžující verze) . A poslední lahvičku, malou Fyziologickou pěnovou vodu od La Roche-Posay jsem dostala k nákupu BB creamu.

Čistící schopnost

Pro porovnání jsem si pleť natřenou BB krémem a tvářenkou vyčistila všemi třemi výrobky - čelo jedním a každou tvář dalším :)). Poté jednotlivé části utřela do bílého ručníku a hledala oranžové pozůstatky. Všechny tři výrobky zde obstály stejně dobře, ručník zůstal čistý.

Pěna

Tady začneme od nejlepšího - Bioderma má úžasnou, jemnou a tuhou pěnu. Nestéká, pevně drží tvar i po chvíli a vypadá jako šlehačka (nebo třeba pěna na holení). Také "hubička" se podobá té u lahve šlehačky. Mínusem je, že pokud chcete produktu jen trošku, bude to chtít trochu cviku, vždy se okamžitě vychrlí hromada. Pěna La Roche je standardní, při roztírání na pleť, na rozdíl od ostatních, velmi pěkně klouže. Niveu v tomto směru hodnotím jako nedostatečnou, je příliš vodová.

Zleva: Bioderma, La Roche, Nivea
Bioderma

Reakce pleti

Vysušení. Po všech výrobcích jsem cítila stejné pnutí vysušené pleti a šla se po chvíli testování namazat. Bez toho by to opravdu nešlo. Obličej zůstal po všech kouscích chvíli červený, jinak moji kůži nedráždí ani jeden.

Parfemace

U všech třech vcelku příjemná, nejméně mi ale voní Nivea, je dost výrazná.

Cena

Bioderma - 239 Kč / 150 ml (na internetu)
Nivea - kolem 140 Kč / 200 ml
La Roche - kolem 290 Kč / 150 ml

Nejlevněji tedy vychází Nivea, nejdráž La Roche.

Obal

Nivea i La Roche mají průhledný plastový obal, takže vidíte kolik výrobku zbývá. Jsou opatřeny skoro stejnou mechanickou pumpičkou. Bioderma je v tlakové plechovce, o hubičce jsem se již zmínila výše. Design u všech pěkný. Jen Nivea nám stále tvrdí, že se jedná o novinku, přitom už je na trhu víc jak rok.

Celkově to vidím tak, že Niveu už si nekoupím. Není vyloženě hrozná, ale obě další jsou prostě mnohem lepší. Bioderma a La Roche jsou pro mě rovnocennými soupeři a při případné další koupi nejspíš rozhodne aktuální cena či nějaká akce.


Fyziologická pěnová voda La Roche-Posay
Zklidňující čistící pleťová voda Nivea
Bioderma Hydrabio Mousse

Mimochodem - při posledním nákupu v DM jsem narazila na jejich (nějaká interní značka, přesně nevím, byla v oddělení s cestovními baleními) čistící pěnu - objem cca 50 ml za 20 Kč! Chvíli jsem uvažovala, že ji také vezmu k porovnání, ale nenašla jsem odvahu :)) Nezkoušel ji někdo?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!